سامسونگ گلکسی واید 3

سامسونگ گلکسی واید 3 معرفی شد؛ یک موبایل ساده با نمایشگر بزرگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی واید 3 (Samsung Galaxy Wide 3) با سخت افزار رده پایین در کره جنوبی رونمایی شد. در ادامه، نگاهی به قابلیت‌ها، مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید سامسونگ خواهیم داشت.

سامسونگ گلکسی واید 3 جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ است که به صورت اختصاصی توسط “SK Telecom” عرضه خواهد شد. موبایل جدید سامسونگ با چه قیمت و مشخصاتی روانه بازار می‌شود؟

دقیقا یک سال بعد از معرفی و عرضه گوشی گلکسی Wide 2، حالا شاهد معرفی نسل جدید این موبایل رده پایین برای بخش خاصی از بازار هستیم. “SK Telecom” می‌گوید دو موبایل قبلی از این سری عملکرد بسیار خوبی در بازار داشتند. تاکنون، مجموعا بیشتر از 1.3 میلیون دستگاه از گوشی های گلکسی واید و گلکسی واید 2 به فروش رسیده است که 70 درصد خریداران نسل دوم، افرادی با سن بالاتر از 40 سال بوده‌اند.

سامسونگ گلکسی واید 3

Galaxy Wide به درخواست کاربرانی ساخته شده است که تلفن هوشمندی با مشخصات فنی ابتدایی اما با نمایشگر بزرگ می‌خواهند؛ به همین دلیل است که عمده مشتریان این گوشی، افرادی با سن بالاتر از 40 سال هستند چرا که دستگاه ضمن پردازش کارهای اولیه آنها، نمایشگری بزرگ برای نمایش محتوای چندرسانه‌ای دارد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی واید 3

سامسونگ گلکسی واید 3 به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح HD مجهز شده و از پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. برای ثبت تصاویر، از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و جلویی استفاده شده است. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به اندروید 8.0 اوریو، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 400 گیگابایت و رادیو FM اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی واید 3

شهروندان کره‌ای می‌توانند این تلفن هوشمند را از فردا با قیمت 297 هزار وون (275 دلار)، در دو رنگ نقره‌ای و مشکی خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نمیدونم والا موبایلش حاشیه ش زیاد نیست؟؟؟

  2. اون گوشی های باکیفت سامسونگو دیدم این که دیگه جای خودشو داره

  3. ایوووول دارى! سامسونگ جوووووووونم! واقعا این شرکت بزرگ تا به حال هیچ کم و کسرى واسه شهروندانش نگذاشته!!!
    🙂