گوشی شیائومی می 8

GPS گوشی شیائومی می 8 ویژگی نوبرانه‌ای دارد

تازه‌ترین اطلاعات از وجود ویژگی نوبرانه‌ی دیگری در پرچمدار بعدی Xiaomi حکایت دارند. بر این اساس GPS گوشی شیائومی می 8 دارای گیرنده فرکانس دوگانه بوده و دقت به مراتب بیشتری از رقبا خواهد داشت.

پرچمدار جنجالی شیائومی در تاریخ دهم خرداد ماه رونمایی خواهد شد و از قرار معلوم مرزهای بسیاری را در عالم موبایل جابه‌جا خواهد کرد. می 8 اولین گوشی هوشمند شیائومی با حسگر اثر انگشت روی نمایشگر خواهد بود. همچنین این پرچمدار لقب اولین اسمارت فون اندرویدی را به خود اختصاص خواهد داد که از اسکنری با تکنولوژی نور ساختار یافته‌ی سه‌بعدی (3D structured light) استفاده می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست و ظاهرا GPS گوشی شیائومی می 8 نیز برای اولین بار دارای گیرنده فرکانس دوگانه خواهد بود.

این گیرنده جی پی اس که در سپتامبر سال گذشته میلادی با نام BCM47755 توسط کمپانی برودکام معرفی شد، از سایر گیرنده‌هایی که در تلفن های هوشمند یافت می‌شوند بسیار دقیق‌تر عمل خواهد کرد. در حال حاضر GPS گوشی ها در بهترین حالت دقت 5 متری دارند اما برودکام در مراسم معرفی BCM47755 دقت آن را 30 سانتی‌متر توصیف کرد. با این اوصاف دقت GPS گوشی شیائومی می 8 را باید شانزده برابر بیش از رقبا دانست.

علاوه بر این، تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده‌اند از درج اطلاعاتی چون تراشه اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه پشتی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره، حافظه رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگابایتی روی جعبه‌ی شیائومی می 8 حکایت دارند. همچنین عدد 8 با فونتی درشت روی جعبه خودنمایی می‌کند.

از سایر امکانات ارتباطی این پرچمدار که به مناسبت جشن تولد هشت سالگی کمپانی چینی رونمایی خواهد شد می‌توان به وجود درگاه USB تایپ C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*