رندر لنوو زد 5

انتشار رندر لنوو زد 5 طراحی زیبای آن را آشکار کرد

رندر لنوو زد 5 (Lenovo Z5) که به تازگی توسط مقامات رسمی کمپانی چینی انتشار یافته، رنگ زیبای پنل پشتی دستگاه را به تصویر کشیده است. این پرچمدار پانزدهم خرداد ماه و آن‌طور که گفته شده با ویژگی‌هایی انقلابی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

رویکرد فعالانه‌ی «چانگ چنگ»، قائم مقام تشکیلات لنوو برای جلب کردن توجهات به سمت پرچمدار آتی کمپانی همچنان ادامه دارد و تازه‌ترین اقدام او در این زمینه، انتشار رندر لنوو زد 5 و نمایان ساختن طراحی زیبا و رنگ شفقی پنل پشتی دستگاه است. در این تصویر می‌توان جنس شیشه‌ای پنل پشتی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را دید؛ ضمن این که همانند آنچه که پیش‌تر در خانواده هواوی پی 20 شاهد بودیم، رنگ شفق قطبی نیز یکی از رنگ‌های قابل عرضه‌ی پرچمدار جدید لنوو خواهد بود.

نمایش رنگ شفقی در رندر لنوو زد 5

هواوی پی 20 و پی 20 پرو اولین گوشی های هوشمندی بودند که رنگ شفقی پنل شیشه‌ای آن‌ها حالتی گرادیانی داشت و ترکیبی از بنفش و سبز بود. این نوع طراحی که موجب تغییر رنگ در اثر بازتاب نور می‌شود، چهره‌ی دلربایی به پرچمداران هواوی داد و حالا لنوو نیز برای پرچمدار جدید خود چنین تدارکی دیده است. علاوه بر ساختار شیشه‌ای دو طرفه، رندر لنوو زد 5 جنس فلزی فریم میانی آن را نیز تایید می‌کند.

رندر لنوو زد 5

از طرفی در دعوتنامه‌های انتشار یافته برای مراسم رونمایی، نام مدل‌های زد 1، زد 2، زد 2 پرو و اج برند ZUK نیز در کنار لنوو زد 5 درج شده است. این برند یکی از زیرشاخه‌های لنوو بود که فعالیتش در سال 2017 به دلیل معطوف شدن تمرکز کمپانی مادر روی توسعه‌ی برند موتورولا متوقف شد. به همین دلیل این تصور به وجود آمده که معرفی زد 5 به منزله‌ی تولدی دوباره برای ZUK خواهد بود؛ البته نه لزوما از سر گرفته شدن فعالیت این برند بلکه به معنای متبلور شدن برخی از تکنولوژی‌های منحصر‌به‌فرد محصولات آن در پرچمدار جدید لنوو!

برخی از ویژگی‌های نسبت داده شده به لنوو زد 5 از جمله نسبت 95 درصدی نمایشگر به بدنه، حافظه داخلی 4 ترابایتی و عمر باتری 45 روزه هیجان علاقه‌مندان برای فرا رسیدن موعد رونمایی از آن را بالا برده که باید ببینیم این ادعاها تا چه حد رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت.