پیش نمونه های اولیه نوکیا 8 سیروکو

تصاویری از نمونه های اولیه نوکیا 8 سیروکو منشر شد

به تازگی تصاویری از پیش نمونه های اولیه نوکیا 8 سیروکو در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد طرح‌های اولیه نوکیا برای این گوشی بالارده چه شکلی بوده‌اند.

یوهو سارویکاس، مدیر ارشد تولید اچ‌ام‌دی گلوبال، به تازگی در تویتر خود تصاویری از پیش نمونه های اولیه نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) را منتشر کرده تا علاقه‌مندان را در جریان روند طراحی این گوشی قرار دهد.

پروژه نوکیا 8 سیروکو با کد رمز «انتقام گیر» کلید خورد. البته دلیل انتخاب این اسم هیچ ربطی به مقوله انتقام گیری نداشت، بلکه تیم طراحی آن را جذاب می‌دانست و به همین دلیل این نام را برگزید. ناگفته نماند آقای سارویکاس از قاب کناری این گوشی جدید نوکیا بسیار راضی و مفتخر است.

البته علاوه بر عکس‌های از پیش نمونه های اولیه نوکیا 8، تصاویری از پیش نمونه‌های اولیه نوکیا 1 و همچنین نسخه جدید گوشی نوستالژیک نوکیا 8110 معروف به تلفن موزی نیز منتشر شده است. اگر با دقت به تصاویر دقت کنید، متوجه حالت لایه لایه‌ای این بدنه این دو گوشی می‌شود که نشان از این دارد که با چاپگر 3 بعدی ساخته شده‌اند.

یوهو سارویکاس که پشت پروژه گوشی‌های جدید نوکیا قرار دارد معتقد است مدل سازی و ساخت پیش نمونه‌های اولیه، کلید موفقیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*