پیکسل 3 ایکس ال

انتشار تصویر قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال و افشای اطلاعات تازه‌ای از آن

تصویر لو رفته از قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) همسو با گزارش‌های پیشین، موید عدم وجود ماژول دوربین دوگانه در  پنل پشتی این گوشی است.

نام پرچمدار آتی گوگل در روزها و هفته‌های اخیر بر سر زبان‌ها افتاده است و عکس‌های به بیرون درز کرده، از بدنه تمام شیشه‌ای و شباهت ظاهری آن با محصول سال قبل یعنی پیکسل 2 ایکس ال حکایت دارند. حالا با انتشار تصویری منتسب به قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال ، وجود تک دوربین اصلی در پنل پشتی آن بار دیگر به تایید رسیده است.

قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال

ظاهرا گوگل همچنان قصد تولید گوشی هوشمندی با دوربین پشتی دوگانه را ندارد و با تکیه بر عملکرد نرم افزاری دوربین پرچمدار خود، نیازی به تعبیه سنسور اضافه در آن نمی‌بیند. البته در صورت اصالت تصویر منتشر شده از قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال و صحت گزارش‌های پیشین، در عوض شاهد وجود دوربین سلفی دوگانه در قسمت ناچ نمایشگر آن خواهیم بود. توانایی اِعمال افکت بوکه، یکی از قابلیت‌های این دوربین سلفی عنوان شده است.

تصویر قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال از وجود دوربین سلفی دوگانه در آن حکایت دارد

اما فارغ از چیدمان ماژول دوربین، این تصویر وجود اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی را نیز تایید می‌کند، مشخصه‌ای که در نسل‌های اول و دوم پیکسل هم مسبوق به سابقه بوده است. دیگر اطلاعاتی که از تصویر قاب محافظ پیکسل 3 ایکس ال می‌توان به دست آورد، وجود کلیدهای کنترل صدا و پاور روی فریم دستگاه و درگاه USB تایپ C در لبه پایینی آن است. همچنین یک بریدگی در لبه بالایی دیده می‌شود که البته کمی بزرگتر از ورودی میکروفون به نظر می‌رسد.

در گزارش‌های پیشین به پشتیبانی این پرچمدار از فناوری شارژ بی سیم و بهبود قابلیت Active Edge (فشردن لبه‌های دستگاه برای اجرای برخی عملکردها) نیز اشاره شده بود.

در شرایط فعلی انتظار نمی‌رود گوگل تا پیش از اکتبر (4 ماه آینده) برنامه‌ای برای رونمایی از نسل سوم گوشی های پیکسل داشته باشد؛ بنابراین فرصت کافی برای اعمال تغییرات مورد نظر خود را در اختیار دارد. البته با توجه به شمار بالای تصاویر افشا شده، به نظر می‌ر‌سد از هم‌اکنون نیز گوگل طرح نهایی برای پرچمدار آتی خود را برگزیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر منم کار خوبی میکنه بیشتر تمرکزشونو باید بزارن روی دوربین سلفی