گوشی موبایل گوگل پیکسل 3

گوشی موبایل گوگل پیکسل 3 با فناوری شارژ بی سیم عرضه می‌شود

گوشی موبایل گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 & Pixel 3 XL) سرانجام از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد. این اطلاعات را انجمن XDA با تکیه بر کدهای کشف‌شده در نسخه توسعه‌دهندگان اندروید P اعلام کرده است.

گوشی موبایل گوگل پیکسل 3 در حالی با تکنولوژی شارژ بی سیم همراه خواهد شد که امروزه بسیاری از پرچمداران بازار با پشتیبانی از آن به فروش می‌رسند. اما آیا در نهایت شاهد اضافه شدن این قابلیت به محصولات آینده گوگل خواهیم بود؟

چند روز پیش، وب‌سایت XDA با انتشار تصاویری از گوشی پیکسل 3 ایکس ال مدعی استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای در این گوشی هوشمند شد. اگرچه استفاده از شیشه در ساخت پنل پشتی می‌تواند تنها به خاطر زیباتر شدن دستگاه باشد، اما XDA با اشاره به پیدا کردن کدهایی جدید در نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید پی، به شایعات پیرامون این موضوع دامن زد.

آیا گوشی موبایل گوگل پیکسل 3 همراه با داک وایرلس عرضه می‌شود؟

در این کدها به وضوح می‌توان ارجاعاتی به عبارت‌هایی مثل «شارژر وایرلس» و «داک» را مشاهده کرد؛ عبارت‌هایی که می‌توانند بیانگر عرضه نسل جدید موبایل گوگل با داک وایرلس باشند. اعضای این انجمن می‌گویند اپلیکیشنی با اسم رمز “dreamliner” نیز ارجاعاتی به شارژر وایرلس و داک در خود دارد. در نهایت، اعضای XDA از احتمال آزمایش این قابلیت سخن گفته‌اند. آنها می‌گویند گوگل با تولید نمونه‌های اولیه از پیکسل 3 مشغول بررسی و تست این فناوری بوده و هنوز اضافه شدن آن به نسخه نهایی تایید نشده است. با این حال، علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به پشتیبانی از این تکنواوژی امیدوار باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش یکمم وقت صرف طراحیش میکردن