اندروید اوریو برای هواوی پی 9

منتظر انتشار آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 9 نباشید

انتشار آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 9 لغو شود. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر، هواوی بتای اندروید 8 را برای پرچمدار 2016 خود ارائه کرده بود.

اوایل سال جاری میلادی بود که هواوی به صورت رسمی نسخه آزمایشی اندروید اوریو را برای محصولات سری P9 و Mate 8 منتشر کرد. ولی مطابق با ایمیلی که توسط تیم پشتیبانی انگلستان این شرکت ارسال شده است، مدیران توسعه این به‌روزرسانی را متوقف کرده‌اند.

هواوی پی 9 سال 2016 همراه با اندروید 6.0 مارشملو معرفی شده و اندروید 7.0 نوقا را هم دریافت کرده است، اما حالا مهندسان هواوی معتقدند این گوشی توانایی اجرای آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را نداشته و محدودیت‌های سخت افزاری به مشکلاتی همچون «اختلال در عملکرد سیستم، فریز شدن دستگاه و افزایش مصرف برق» منتهی می‌شود.

با در نظر گرفتن ارائه بتای اندروید 8، این تصمیم هواوی احتمالا برای بسیاری از کاربران غافلیگرکننده خواهد بود. ما هنوز نسبت به لغو اندروید اوریو برای هواوی پی 9 پلاس و پی 9 لایت مطمئن نیستیم، ولی با توجه به محدودیت‌های سخت افزاری، دارندگان این گوشی های هوشمند هم نباید در انتظار انتشار به‌روزرسانی جدید باشند.

اندروید اوریو برای هواوی پی 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشیه ظرف و خوش دستیه

  2. خیلیییییی باریک و کشیدس
    گوشی های خوبی ان ولی توی طراحی یکم ناجوره