هواوی آنر پلی

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به هواوی آنر پلی (گجت تی وی)

در گجت تی وی امروز، ضمن جعبه گشایی هواوی آنر پلی (Huawei Honor Play)، نگاهی نزدیک به اولین موبایل گیمینگ چهاربعدی هواوی و قابلیت‌های متفاوت آن خواهیم داشت.

هواوی آنر پلی یکی از قدرتمندترین محصولات چینی‌ها است که ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی های پیشرفته و قابلیت‌های فراوان، با برچسب قیمت 375 دلار به فروش می‌رسد. سازندگان از صفحه نمایش 6.3 اینچی +FullHD و تراشه کایرین 970 به همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده‌اند و در آن باز هم می‌توان رد پای هوش مصنوعی را دید.

اما سخت افزار قوی تنها ویژگی این موبایل نبوده و همان‌طور که هواوی پیش از معرفی رسمی آن اعلام کرده بود، قابلیت‌هایی همچون GPU Turbo در این گوشی وجود دارد که هواوی آنر پلی را دستگاهی متفاوت تبدیل می‌کنند. این فناوری با بهینه‌سازی عملکرد پردازشگر گرافیکی، بازده را به شکلی قابل توجه افزایش می‌دهد. در این گوشی از تکنولوژی صوتی Histen برای ایجاد صداهای سه‌بعدی 7.1 کاناله نیز استفاده شده است که بدون شک مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

آیا هواوی با این موبایل گیمینگ می‌توان رقبای قدرتمند خود همچون ریزر فون و شیائومی بلک شارک را شکست دهد؟ با گجت نیوز همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

نگاه نزدیک به هواوی آنر پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هواوی چقدر گوشی مسخره داره

  2. خدای من نمیدونم ولی اصلن نباید روی این گوشی ها سرمایه گذاری کرد

  3. عجب طراحی فوق العاده ای داره با بدنه ی فلزیش ترکوند