ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی نوت 9

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی نوت 9 روی قابلیت‌های مهم این پرچمدار تمرکز دارد

سامسونگ با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی نوت 9 برخی از قابلیت‌های مهم پرچمدار جدیدش را به تصویر کشید. Samsung Galaxy Note 9 با باتری بزرگ، سخت افزار قوی و حافظه بالا به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار کمپانی کره‌ای سامسونگ است که نهم آگوست (هجدهم مرداد) طی رویدادی رسمی در نیویورک معرفی خواهد شد. از آنجایی که تنها دو هفته با معرفی این اسمارت فون جدید فاصله داریم، سامسونگ با انتشار چند ویدیوی تبلیغاتی تلاش کرده برخی از قابلیت‌های مهم گلکسی نوت 9 را به تصویر بکشد.

نخستین موردی که احتمالا با استقبال بالای کاربران رو به رو خواهد شد، به‌کارگیری یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است؛ موردی که پیش‌تر توسط آژانس‌های برزیلی نیز تایید شده بود. البته در ویدیوی رسمی سامسونگ به ظرفیت باتری اشاره‌ای نمی‌شود، اما سازندگان روی طول عمر بالای باتری تمرکز دارند. در ویدیوی دوم، عملکرد دستگاه و قدرت پردازشی بالای آن نمایش داده می‌شود. هرچند، با توجه به توانایی بالای گوشی های سری گلکسی اس 9، این مورد احتمالا کسی را غافلگیر نخواهد کرد. در نهایت، به لطف حافظه ذخیره‌سازی بالا، کاربران دیگر پیام “Storage Full” مبنی بر پر شدن حافظه داخلی را مشاهده نخواهند کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیوهای جدید را تماشا کنید:

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی نوت 9