آپدیت بتای GPU Turbo

آپدیت بتای GPU Turbo برای آنر 7 ایکس و دو گوشی دیگر در راه است

پس از پرچمداران هواوی، نوبت به گوشی های میان رده از جمله آنر 7 ایکس (Honor 7X) رسیده که آپدیت بتای GPU Turbo را دریافت کنند.

چند هفته قبل، کمپانی هواوی یک برنامه زمانی برای پشتیبانی گوشی های هوشمند خود از تکنولوژی GPU Turbo منتشر کرد. در حال حاضر پرچمدارانی چون هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو، هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو آپدیت بتای GPU Turbo را دریافت کرده‌اند و روز سه‌شنبه 31 جولای (نهم مرداد ماه) نسخه عمومی این آپدیت برای آنر 7 ایکس و دو مدل دیگر هم ارائه خواهد شد.

هواوی آنر 7 ایکس

گوشی میان رده‌ی آنر 7 ایکس در واپسین روزهای سال 2017 عرضه و تبدیل به یکی از محصولات پرطرفدار هواوی در سطح جهان شد. نکته قابل ذکر در مورد آنر 7 ایکس این است که به عنوان اولین گوشی بهره‌مند از تراشه کایرین 659، آپدیت بتای GPU Turbo را دریافت خواهد کرد. دو محصول دیگری که مشمول این به‌روزرسانی خواهند شد، آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) و گوشی تازه معرفی شده‌ی آنر 9 آی (Honor 9i) نام دارند.

البته نسخه پایدار آپدیت GPU Turbo برای هر سه مدل ذکر شده، در ماه سپتامبر ارائه می‌شود و کاربران در تمامی بازارهای فروش، قادر به نصب آن خواهند بود. از مهم‌ترین مزایای این تکنولوژی باید به بهبود عملکرد گرافیکی دستگاه، کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی رابط کاربری EMUI اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زمان دقیق عرضه آپدیت gpu turbo معلوم نیست هنوز؟ برای آنرا هفت ایکس

  2. واقعا خیلی خوشگلن

  3. این روز ها همه از هم اسکی میروند شما چطور؟

  4. یه لحظه عکسو دیدم فک کردم گوشیه اپله گفتم چه ربطی به آنر داره