گوشی های سری گوگل پیکسل 3 تاییدیه FCC

گوشی های سری گوگل پیکسل 3 تاییدیه FCC را دریافت کردند

گوشی های سری گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) موفق به کسب تاییدیه FCC شدند. گوشی های گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال اواسط مهرماه معرفی خواهند شد.

مدت‌هاست شایعاتی را در مورد گوشی های سری گوگل پیکسل 3 می‌شنویم، حتی زمان رونمایی رسمی از آن‌ها نیز 9 اکتبر (17 مهر ماه) اعلام شده است. امروز مشخص شد که این گوشی ها موفق به کسب تاییدیه FCC شده‌اند و همراه آن‌ها برخی اسناد نیز به انتشار رسیده که پیشتر در اوایل ماه جولای آن‌ها را رویت کرده بودیم. ما این را می‌دانستیم که گوشی های سال 2018 گوگل در حال طی کردن روند دریافت این تاییدیه هستند، اما امروز سرانجام گزارش‌های فنی مربوط به آن‌ها منتشر شد تا رفته رفته آماده‌ی معرفی و عرضه در بازارهای جهانی شوند.

تولیدکننده گوشی های سری گوگل پیکسل 3

دو دیوایس مذکور مستقیما توسط خود گوگل برای دریافت تاییدیه FCC ارسال شده‌اند، در حالی که نسل نخست گوشی های پیکسل هر دو توسط کمپانی اچ تی سی و گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نیز به ترتیب توسط شرکت‌های اچ تی سی و ال جی برای دریافت این تاییدیه ارسال شده بودند.

این گزارش بیشتر شایعات گذشته را تقویت می‌کند که عنوان می‌کردند کمپانی گوگل به طور کامل گوشی های جدیدش را به لطف مهندسانی که چند ماه پیش از سوی شرکت اچ تی سی به خدمت گرفته بود، طراحی و تولید خواهد کرد. پیشتر گفته می‌شد شرکت فاکس کان به عنوان شریک تولیدی برای گوشی های سری گوگل پیکسل 3 معرفی خواهد شد. فاکس کان در تولید اغلب گوشی های آیفون نیز دخیل است.

هیچ جزئیاتی از گوشی های جدید گوگل که موفق به دریافت تاییدیه FCC شده‌اند در دست نیست، اما انتظار می‌رود آن‌ها از شارژ بیسیم پشتیبانی کنند. مطابق انتظار هر دو گوشی از قابلیت‌های ارتباطی حداقلی LTE، NFC، Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*