وان پلاس 6 تی

وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس 6 تی رسما تایید شد

وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) دومین و آخرین پرچمدار وان پلاس در سال 2018 خواهد بود. بر اساس اخبار رسمی، استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس 6 تی تایید شده است. پس وان پلاس 6 تی تبدیل به یکی از خاص‌ترین گوشی های 2018 خواهد شد.

وان پلاس با انتشار یک اسکرین شات از نمایشگر دومین پرچمدار خود در سال جاری، علاوه بر نمایش تاریخ دقیق رونمایی گوشی، وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس 6 تی را به صورت رسمی تایید کرد. قرار است وان پلاس 6 تی، در روز هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) به صورت رسمی رونمایی شود.

در این اسکرین شات یک تاریخ دیده می‌شود که اتفاقی و تصادفی بودن آن بعید به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر، این تاریخ یک روز بعد از معرفی پرچمداران خانواده Mate 20 هواوی خواهد بود، به همین دلیل از سرشاخ شدن وان پلاس با بزرگترین گوشی‌ساز چینی متعجب هستیم. با توجه به اختلاف یک روزه بین رونمایی هواوی میت 20 و گوشی وان پلاس 6 تی، احتمالا محو شدن پرچمدار یک شرکت زیر سایه اخبار گسترده پیرامون دیگری، بالا می‌رود.

قابلیت‌های وان پلاس 6 تی

وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس 6 تی به معنی حذف قابلیت تشخیص چهره پیشرفته شرکت از پرچمدار آتی نیست، بلکه قرار است این مدل با مجهز شدن به دو سیستم امنیتی متفاوت، به کاربران حق انتخاب بدهد.

وان پلاس 6 تی

وان پلاس 6 تی در دیگر بخش‌های سخت افزاری، سرآمد گوشی های اندرویدی بوده و با بهترین پرچمداران در یک رده قرار خواهد گرفت. وجود تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت ظرفیت داخلی و دوربین دوگانه اصلی از قابلیت‌هایی هستند که بدون شک در این گوشی مشاهده خواهیم کرد.

با توجه به علاقه‌ای که مدیر عامل شرکت نسبت به طراحی ناچ استایل از خود نشان داده است، این گوشی به احتمال بسیار زیاد همانند وان پلاس 6، دارای یک بریدگی در بالاترین بخش نمایشگر خواهد بود، اما به لطف قابلیت‌های نرم افزاری، می‌توان آن را به سادگی و به وسیله پر کردن اطرافش با دو نوار مشکی، حذف کرد.