شیائومی می 8 پرو

گوشی شیائومی می 8 پرو با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی شد

شیائومی می 8 پرو (Xiaomi Mi 8 Pro) به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی می 8 معرفی شد. این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر با سرعت بالا مجهز شده است. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و امکانات شیائومی می 8 پرو آشنا خواهیم شد.

شیائومی امروز، طی برگزاری یک رویداد در کشور چین، چند محصول جدید معرفی کرد که شیائومی می 8 لایت و شیائومی می 8 پرو جزو آن‌ها هستند. شیائومی می 8 پرو را پیشتر با عنوان شیائومی می 8 اسکرین فینگرپرینت ادیشن (Xiaomi Mi 8 Screen Fingerprint Edition) می‌شناختیم. همانطور که از نام گوشی واضح است، این مدل همانند شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن، به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است. با توجه به این رونمایی‌ها، Mi 8 را باید پرجمعیت‌ترین خانواده محصولات شیائومی تا امروز دانست.

بهبودهای شیائومی می 8 پرو

به ادعای سازنده، سرعت و دقت اسکنر اثر انگشت به کار رفته در شیائومی می 8 پرو نسبت به نسخه اکسپلورر، به ترتیب 29 درصد و 8.8 درصد افزایش پیدا کرده است. وجود سنسور حساس به فشار ارتقا یافته این موفقیت را سبب شده است.

شیائومی می 8 پرو

شیائومی می 8 پرو همانند نسخه اکسپلورر دارای پنل پشتی شفاف است، اما دو گزینه رنگ جدید نیز برای آن وجود دارد. نخستین گزینه رنگ طلایی گردینت بوده و دومین مورد، دارای رنگ مشکی است. مشخصات فنی شیائومی می 8 پرو با مدل پایه تفاوتی ندارد، پس با خرید آن، یک گوشی مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی با پنل سوپر AMOLED و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، که در بالای آن یک بریدگی وجود دارد، در اختیار خواهید داشت. قدرت گرفتن از اسنپدراگون 845 در کنار استفاده از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، شیائومی می 8 پرو را جزو پرچمداران قدرتمند سال 2018 قرار می‌دهد. یک نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی نیز وجود دارد.

شیائومی می 8 پرو

دوربین پشتی متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با تثبیت‌کنندگی نوری تصویر و زوم اپتیکال بوده و بر روی بریدگی بالای صفحه نمایش، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای عکاسی سلفی وجود دارد. ظرفیت باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت بوده و سیستم عامل به صورت پیش‌فرض، اندروید 8.1 اوریو است. با وجود افزوده شدن اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهبود یافته، سیستم تشخیص چهره سه بعدی حرفه‌ای مدل پایه همچنان در مدل پرو وجود دارد.

با توجه به قیمت شیائومی می 8 پرو، باید آن را یک قاتل پرچمدار دانست. قیمت نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم آن به ترتیب 470 دلار و 525 دلار است. پیش فروش گوشی از دو روز دیگر آغاز خواهد شد.

شیائومی می 8 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو عکسا dxo mark به دوربین امتیاز 105 داده ولی تو سایت dxo mark اصلا نیست!!!!!