گلکسی اس 10 سامسونگ

سال آینده چهار نسخه از گلکسی اس 10 سامسونگ عرضه می‌شود

XDA Developers مدعی عرضه گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) در چهار مدل مختلف شد. ظاهرا این اطلاعات با بررسی فریمور اندروید 9 پای به دست آمده‌اند.

وب‌سایت XDA Developers در گزارشی تازه، از پیدا کردن اسنادی در مورد عرضه نسخه 5G گلکسی اس 10 در کنار مدل‌های دیگر خبر داده است. مطابق با فایل‌های فریمور اولیه اندروید 9 پای، چهار دستگاه با اسامی رمز beyond 2 ،beyond 1 ،beyond 0 و beyond 2 5G پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه این فایل‌ها فاقد اطلاعات مربوط به نام محصولات آینده سامسونگ هستند. از طرفی، “beyond” اسم رمز اصلی محصولات سری گلکسی اس 10 سامسونگ است. ظاهرا اعداد 0 تا 2 نیز بیان‌گر اندازه دستگاه از کوچک تا بزرگ هستند. احتمالا سامسونگ همانند اپل، امسال از سه گوشی هوشمند پرده برمی‌دارد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

حرف “q” در نام فایل‌ها به معنی به‌کارگیری تراشه Qualcomm Snapdragon است و عدم وجود آن در نام سایر فایل‌ها به معنی تجهیز دستگاه به تراشه اگزینوس خواهد بود. “lte” که در برخی از فایل‌ها دیده می‌شود، همان پشتیبانی از شبکه 4G است؛ در حالی که در دو مورد می‌توان 5G را مشاهده کرد.

ما حدس می‌زنیم beyond 0 نسخه 5.8 اینچی گلکسی S10 با یک سنسور دوربین در بخش پشتی باشد. beyond 1 می‌تواند موبایلی با نمایشگر 5.8 اینچی اما دو دوربین در بخش پشتی یا دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر باشد که بین گلکسی S10 و +S10 قرار خواهد گرفت. beyond 2 احتمالا گلکسی +S10 با صفحه نمایش 6.44 اینچی، دوربین پشتی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه خواهد بود و beyond 2 5G نیز به عنوان نسخه 5G از گلکسی +S10 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تجهیز گلکسی اس 10 سامسونگ به اسنپدراگون 8150

البته، این ارجاعات متضمن تولید و عرضه چهار مدل مختلف از گلکسی اس 10 سامسونگ نیست. در واقع، ما حتی هنوز مطمئن نیستیم که نسخه 5G از این گوشی در آینده رونمایی شود.

در مورد پردازنده، XDA می‌گوید Snapdragon 8150 یا Exynos 9820 مسئول پردازش اطلاعات در این گوشی خواهند بود و از Qualcomm X50 یا Exynos 5100 هم به عنوان مودم 5G استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هر چی تنوع بیش تر مخاطب راضی تر کار خوبی کرده سامسونگ

  2. چه خبره چهار نسخه مگه قراره چه تفاوت هایی داشته باشن