بنچمارک گلکسی S10

بنچمارک گلکسی S10 نسبت ابعاد نمایشگر پرچم دار جدید سامسونگ را فاش کرد

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) متفاوت از دو نسل پیشین سری S خواهد بود. داشتن نسبت ابعاد تصویر متفاوت که بر اساس بنچمارک گلکسی S10 به دست آمده، تاییدی بر این موضوع است.

رییس بخش موبایل سامسونگ، چندی پیش در گفتگویی اعلام کرد سامسونگ گلکسی اس 10 از نظر ظاهر و سبک طراحی، تغییرات زیادی نسبت به قبل به خود دیده و طراحی ظاهری گلکسی اس 10 متحول خواهد شد. یکی از این تغییرات ارائه گزینه‌های رنگ متعدد و متفاوت به صورت گردنیت خواهد بود. بر اساس اخبار پیشین و همچنین جدیدترین بنچمارک گلکسی S10 باید داشتن نسبت ابعاد تصویر متفاوت را یکی دیگر از تغییرات ظاهری پرچمدار آتی بدانیم.

طی سال 2017 و 2018، شش گوشی پرچمدار سامسونگ بر اساس زبان طراحی Infinity Display خلق شدند. اکنون که سامسونگ این سبک مخصوص پرچمداران سال‌های اخیر را حتی به میان‌رده‌های ارزان قیمت سری J همچون گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس آورده است، نوبت به آن رسیده تا زبان طراحی پرچمداران نیز تغییرات اساسی به خود ببیند.

به تازگی یک گوشی هوشمند با اسم کد SM-405F و با مرورگر Internet Browser 9.0 سامسونگ، در یک بنچمارک ظاهر شده و امتیاز قابل قبولی دریافت کرده است. حال این اسم کد به گلکسی اس 10 نسبت داده می‌شود. قبل از انتشار بنچمارک گلکسی S10 نیز تست‌های مرورگر این چنینی را بر روی پرچمداران سامسونگ دیده بودیم.

نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش Infinity Display برابر 18.5:9 بود، اما این مرتبه به عدد معقول‌تر 19:9 تغییر پیدا کرده است.

بنچمارک گلکسی S10 با مرورگر اختصاصی گوشی

بنچمارک گلکسی S10

در بین تغییرات ظاهری پرچمدار سال 2019 سری S، چند مورد بیش از بقیه جلب توجه می‌کند. به عنوان نمونه، بر اساس برخی شایعات، 9 گزینه رنگ متفاوت برای دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس عرضه خواهد شد که نیمی از آن‌ها، به صورت گردنیت طراحی شده‌اند. داشتن پنل پشتی شفاف، که از درونش بخش‌‌هایی از سخت افزار گوشی قابل مشاهده خواهد بود، یک دیگر از جذابیت‌های ظاهری این دو گوشی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نسبت به قبل صفحش کشیده تر شده

  2. انقده بدم میاد که قبل معرفی یک گوشی اطلاعاتش میاد بیرون