فروش آیفون ایکس اس

فروش آیفون ایکس اس بیشتر از آیفون ایکس و آیفون 8 خواهد بود

محققان معتقدند که فروش آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس (Apple iPhone XS & iPhone XS Max) به مراتب بهتر از گوشی های آیفون ایکس و آیفون 8 خواهد بود. آیفون 10 اس و 10 اس مکس به تازگی وارد بازار شده‌اند.

آیفون های سال 2018 اپل هنوز به خوبی وارد بازار نشده‌اند، اما برآورد زودهنگام کارشناسان نشان می‌دهد که فروش این گوشی ها بد نخواهد بود. مطالعه اخیر شرکت Flurry Analytics از یک میلیون اپلیکیشن موبایلی استفاده کرده است که تخمین می‌زند فروش آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اپل به مراتب بهتر از فروش گوی های آیفون ایکس و آیفون 8/آیفون 8 پلاس خواهد بود،‌ اما همچنان کمتر از اعضای خانواده آیفون 7 خواهد بود. Flurry Analystics‌ همچنین عنوان می‌کند که یک مقایسه مشابه نشان می‌دهد سری آیفون ایکس اس تا این جای کار در مقایسه با آیفون ایکس و آیفون 8/8 پلاس 7 درصد فروش بیشتری را تجربه کرده است.

این شرکت تحقیقاتی انتظار دارد که فروش بیشتر گوشی های سری آیفون 10 اس، همچنان در فصل خرید سال نو میلادی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. اپل همچنین قادر به مدیریت یک سهم پایدار در بازار برای فروش آخرین محصولات خود است، اما همچنین قیمت آن‌ها نیز بیشتر از گذشته شده تا سوددهی آن‌ها نیز بیش از پیش باشد. به نظر می‌رسد این استراتژی اپل است و آن‌ها در فصل تعطیلات در جایگاه خوبی قرار دارند.

فروش آیفون ایکس اس بیشتر از آیفون 7؟

با این حال جدا از موفقیت در فروش آیفون ایکس اس ، آیفون 7 همچنان جایگاه نخست پرفروش‌ترین آیفون را بر عهده دارد. از نظر نفوذ در بازار، آیفون 7 (15.40 درصد) رتبه نخست را داشته، آیفون 7 پلاس (12.73 درصد) آن را دنبال می‌کند و آیفون 6 اس (12.40 درصد) نیز در جایگاه بعدی قرار دارد. مدل مکس آیفون ایکس اس جایزه‌ی بهترین نمایشگر در گوشی های هوشمند را دریافت کرده است اما Consumer Report ادعا می‌کند که آن برای جایگزینی با گلکسی نوت 9 کافی نیست.