گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس

گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس در رویداد لندن معرفی می‌شود

گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) در یک تیزر رسمی نمایش داده شد. میت ۲۰ ایکس هواوی به نمایشگر بزرگتر و باتری قوی‌تر مجهز می‌شود.

چند هفته پیش، مشخص شد که هواوی در حال توسعه سومین عضو از خانواده گوشی های سری Mate 20 بوده و قرار است آن را در کنار میت 20 و میت 20 پرو معرفی کند. با توجه به اینکه همیشه چینی‌ها مدل گران‌تر Porsche Design را عرضه می‌کردند، تصور می‌شد این گوشی نیز با نام Mate 20 Porsceh Design در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما حالا هواوی در توییتی رسمی، خلاف این موضوع را نشان داده است. در حقیقت، سومین موبایلی که در رویداد لندن معرفی خواهد شد، میت 20 ایکس نام دارد.

این اطلاعات از طریق تیزر جدید هواوی که به طول عمر بالاتر باتری و وجود یک لوله انتقال حرارت تازه به منظور جلوگیری از گلوگاه شدن پردازشگر هنگام اجرای بازی‌های سنگین اشاره دارد، تایید شده‌اند. در حقیقت، ظاهرا کاربران باید خود را برای یک موبایل گیمینگ جدید آماده کنند.

مسلما چنین تصمیمی از سوی هواوی غافلگیرکننده است. در حال حاضر، ما اطلاعات زیادی در مورد میت 20X نداریم، اما این احتمال وجود دارد که هواوی از نمایشگر 7.21 اینچی اولد با وضوح 1080×2240 استفاده کند. کایرین 980 می‌تواند نقش مغز پردازشگر را در این اسمارت فون داشته باشد. با در نظر گرفتن برخی از مشخصه‌های فنی که پیش‌تر به میت 20 پورشه دیزاین نسبت داده بودیم، این احتمال وجود دارد که گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس در چندین نسخه مختلف با 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گیرد.

در کنار پرچمداران سری میت 20، انتظار می‌رود ساعت هوشمند واچ GT و ایرفون‌های Freebuds 2 Pro نیز در کنفرانس 16 اکتبر (24 مهر) معرفی شوند.

تیزر گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. بهتربودسرمایه ای راکه روی تولیدگوشی جی ال ایکس میکردیم به تولید و تحقیق ساخت باتری بسیارباکیفیت برای پوشش بازارهای داخلی وکشورهای همسایه می کردیم انواع یون لیتیوم، سولفورلیتیوم،پلیمرلیتیوم وباتری های نسل فردای گرافن وابرخازن که نیرو محرکه ماشین های برقی والکتریکی آینده هست به نظرم ذائقه تلخ شده مردم ایران شاید گوشی جی ال ایکس ساخت داخل رادرمقایسه باگوشی های خارجی را نخرند اما چیزی مثل باتری باکیفیت ایرانی برای انواع گوشی موبایلها را مردم حتما میخرند

  2. به نظر من گوشی خیلی خوبیه

  3. بنظر من چرت ترین گوشی جهان گوشی گیمینگه

  4. اینم هی بذارن روزی سه تا گوشی بسازه

  5. به نظرمیرسه که شرکت نوکیا امسال شروع خوب ومؤفقی داشته باشه اما بهتره برای موفقیت خیلی بیشترمانندشرکت هوآوی عمل کنه مثل معرفی این گوشی گیمینگ باصفحه نمایش بالای هفت اینچ جی پی یو توربو یادوربین سه گانه کوئک شارژهمرا باشارژ سریع 60میلی آمپرونوآوری های جالب دیگری که ارائه کرده