نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 3.1 پلاس با قیمتی باورنکردنی معرفی شد: بدون ناچ و مجهز به دوربین دوگانه

با معرفی نوکیا 3.1 پلاس از سوی اچ ام دی گلوبال، گوشی مقرون به صرفه دیگری به جمع محصولات این کمپانی اضافه شده است. در ادامه نگاهی به قیمت و مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهیم انداخت.

اچ ام دی گلوبال این روزها با ارائه آپدیت‌های نرم افزاری پیاپی و رونمایی از محصولات تازه، حسابی پرکار شده است. کمپانی فنلاندی پس از معرفی گوشی نوکیا 7.1 و همین‌طور ایرباد True Wireless و ایرفون Pro Wireless در هفته گذشته، امروز از گوشی نوکیا 3.1 پلاس پرده‌برداری کرد. این محصول در نقاط مختلف دنیا از جمله ایالات متحده به فروش خواهد رسید؛ اما فعلا عرضه‌ی آن در بازار هند از تاریخ 27 مهر و با قیمت رقابتی 155 دلار قطعی شده است.

مشخصات فنی نوکیا 3.1 پلاس

اولین نکته قابل ذکر درباره این گوشی که شاید خوشایند بسیاری از کاربران باشد، عدم وجود برش ناچ در نمایشگر 6 اینچی آن است. صفحه نمایش دستگاه که رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 2 به 1 را ارائه می‌دهد، حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ حداقل با استانداردهایی که از گوشی های مقرون به صرفه سراغ داریم.

نوکیا 3.1 پلاس

علاوه بر سایز بزرگتر نمایشگر نوکیا 3.1 پلاس در قیاس با نوکیا 3.1؛ تفاوت دیگر این دو را باید در وجود ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی محصول جدید جستجو کرد. همچنین تراشه MT6750 مدیاتک و باتری 2990 میلی‌آمپر ساعتی نوکیا 3.1 هم به ترتیب با تراشه هلیو P22 و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در مدل پلاس جایگزین شده است. گفته می‌شود این باتری بزرگ، تا دو روز کاربران را از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد کرد.

قابلیت‌های پیشرفته نوکیا 3.1 پلاس در زمینه عکسبرداری، متکی به یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز و یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی با قابلیت اِعمال افکت بوکه خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه نیز یک لنز واید دارد که امکان گنجاندن سوژه‌های بیشتری را در قاب تصویر فراهم می‌کند.

نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 3.1 پلاس تازه‌ترین محصولی است که اچ ام دی گلوبال با تجهیز به اندروید وان و نوید کاربری روان، امنیت بالا و همواره به‌روز بودن، ارائه می‌دهد. ورژن سیستم عامل دستگاه به طور پیش‌فرض، اندروید اوریو است که ظاهرا در آینده‌ای نزدیک به اندروید پای ارتقا خواهد یافت.

با وجود قیمت ارزان، بدنه‌ی دستگاه ساختار قابل قبولی دارد و ترکیبی از آلومینیم و گلس خمیده 2.5D است. نسخه پایه نوکیا 3.1 پلاس با ظرفیت حافظه 2+16 گیگ عرضه می‌شود؛ اما نسخه دیگری نیز با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود. از سایر امکانات دستگاه باید به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از کارت حافظه و درگاه microUSB اشاره کرد. تنوع رنگ این محصول نیز شامل سفید، آبی و یک رنگ سبز مایل به خاکستری موسوم به بالتیک می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. من گوشیم شکسته بخدا باور کنید زورم نمی‌رسه یه گوشی ساده بخرم ۴۰۰هزار تومن
    نکنه ما با مردان آنجلس نسبتی داریم آنها بعد ۳۰۰سال شوکه شدن،ما در عرض سه ماه

  2. بایدمنتظررونمایی ازنوکیا ‏X7یاهمون نوکیا7.1+تادو سه روز آینده باشیم که به نظرم میتونه یک گوشی میان رده هیجان انگیز با مشخصات قدرتمندهست

  3. عالیه دمت گرم HMD والا ما که با این وضعیت دلار باید حسرتش رو بخوریم!
    🙁

  4. ولله ما تو خرید همین پایین رده موندیم چه برسه به پرچمدار نمیدونم علمدار ناموسا وقتی گوشیا ارزون بودن ی پرچمدار خریدم اس ۷ اج ولی صفحش پر ترک بود خخخخخخ.ای خدا ببین ما تو حسرت چیا موندیم…ی کشور اونورتر چ حالی میکنن!!!امارات~دبی

  5. 2+16+P22

    155$

    چرا؟؟؟

    یعنی راضی شدید؟

  6. چی میشد اگربجای ۳۵۰۰ میلی آمپر،به یک باتری قدرتمند۵۵۰۰میلی آمپربه مدت۵پنج روزشارژباتری مداوم مجهزبودکه دراین صورت بیشترین مداومت شارژدهی باتری به نام گوشی نوکیا3.1ثبت میشد

  7. دست شرکتی که هوای مردم رو داره باید بوسید

  8. واقعا 155 دلار؟!!
    خیلی خوبه ولی تو ایران هیچ فرقی نمیکنه😔😁

  9. حاشیه داره بدرد نمیخوره