میزو نوت 8

میزو نوت 8 معرفی شد: نمایشگر 6 اینچی، دوربین دوگانه و باتری غول پیکر

گوشی موبایل میزو نوت 8 (Meizu Note 8) معرفی شد. میزو نوت ۸ به یک نمایشگر بزرگ کم حاشیه، دوربین دوگانه و باتری غول پیکر مجهز است. در ادامه با دیگر مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید میزو بیشتر آشنا شوید.

گوشی موبایل میزو نوت 8 به عنوان یک نسخه‌ی مقرون به صرفه برای گوشی میزو ایکس 8 معرفی شد. آن ارائه کننده‌ی همان دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی، نمایشگری کمی کوچکتر،‌ باتری نسبتا بزرگ‌تر و قیمت کاهش پیدا کرده به یک سوم خواهد بود. شما می‌توانید از همین امروز گوشی میزو نوت 8 را با قیمت 185 دلار پیش خرید کرده و 1 نوامبر (10 آبان ماه) به دست مشتریان می‌رسد.

مشخصات فنی میزو نوت 8

میزو نوت 8

این گوشی به یک بدنه‌ی فلزی تجهیز شده و در چهار رنگ به فروش خواهد رسید. بر روی قاب جلویی آن یک نمایشگر 6 اینچی فاقد ناچ با نسبت ابعاد 18:9 و وضوح 1080 در 2160 پیکسل قرار گرفته است. این نمایشگر قادر به ارائه شفافیت 450 نیت و نسبت کنتراست 1.500:1 است.

میزو نوت 8 به یک ماژول دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسورهای 12+5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. سنسور اصلی Sony IMX362 با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرونی و فوکوس خودکار Dual Pixel است. آن همچنین ارائه کننده دیافراگم روشن f/1.9 بوده و با یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلویی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و پشتیبانی از تشخیص چهره جای خوش کرده است. شما البته می‌توانید از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته بر روی قاب پشتی نیز استفاده کنید.

یک تراشه اسنپدراگون 632 قدرت‌بخش این گوشی خواهد بود. آن حاوی یک پردازنده 8 هسته‌ای Kryo با 4 هسته Cortex-A73 و 4 هسته A53 به علاوه یک پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 است. سخن را خلاصه کنیم، آن یک تراشه با سرعتی کمتر از اسنپدراگون 660 و پردازشگر گرافیکی قرض گرفته شده از اسنپدراگون 450 است. این تراشه از یک رم حداکثری 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. در راس بخش نرم افزاری آن نیز می‌توان رابط کاربری Flyme OS‌ مبتنی بر اندروید 8 اوریو را یافت.

میزو نوت 8 از یک باتری غول پیکر 3600 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات برخوردار است،‌ هرچند متاسفانه یک درگاه میکرو یو اس بی بر روی آن استفاده شده است. اما خبر خوب اینکه میزو همچنان از یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بر روی این گوشی جدید خود استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه توی یه سال انقدر گوشی پیشرفت کرد اینا به نظر قدیمی میان