ایربگ دنا پلاس

تعداد ایربگ دنا پلاس به خاطر تحریم‌ها کاهش می‌یابد

تعداد ایربگ دنا پلاس به خاطر تحریم‌های بین‌المللی کاهش می‌یابد. پیش‌تر به همین دلیل، رینگ‌های آلومینیومی محصولات ایران خودرو حذف شده بود و به جای آن رینگ‌های فولادی قرار گرفت.

در ماه‌های گذشته میزان فشار تحریم‌های آمریکا افزایش یافت و به دنبال آن، خودروسازان داخلی با مشکلات زیادی برای تولید محصولات خود مواجه شدند. به مرور زمان تعداد آپشن‌های محصولات خودروسازان داخلی کاهش پیدا کرد. برای مثال در ماه گذشته، رینگ‌های آلومینیومی محصولات ایران خودرو حذف و با رینگ‌های فولادی جایگزین شد. اکنون نیز برخی از مشتریان خودرو دنا پلاس ایران خودرو از کاهش تعداد ایربگ‌های این خودرو خبر داده‌اند. آن طور که متوجه شده‌ایم به دلیل اینکه ایربگ‌های برخی از محصولات تولید داخل، تحت لیسانس یک شرکت آمریکایی بود، با شدت گرفتن تحریم‌ها خودروسازان داخلی در تهیه این محصول با مشکل روبه‌رو شدند.

ایربگ دنا پلاس

کاهش تعداد ایربگ دنا پلاس حقیقت دارد؟

همان‌طور که گفته شد، برخی از مشتریان ایران خودرو از کاهش تعداد ایربگ دنا پلاس خبر داده‌اند. هرچند در سایت ایران خودرو و در بخش مشخصات خودرو دنا پلاس به این موضوع اشاره نشده است، اما مشتریان تاکید دارند که این خودرو به جای 4 ایربگ، تنها با 2 ایربگ عرضه می‌شود. در ادامه با پیگیری‌هایی که از شرکت ایران خودرو صورت گرفت، مشخص شد خریدارانی که برای دریافت دنا پلاس ثبت نام کرده‌اند می‌بایست با مراجعه به نمایندگی‌های ایران خودرو، دنا پلاس دو ایربگ را به جای دنا پلاس 4 ایربگ انتخاب کنند و تحویل بگیرند.

ایربگ دنا پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. ما با امریکای ها مشگلی نداریم با اسرائیلی ها هم همینطور ما با خود ترامپ مو زرد و نتانیاهو مشگل داریم موندم چرا این دوتارو از صحنه روزگار حذف نمیکنیم تا جهان ی حال اساسی بکنه والا . در ضمن دنا ده تا ایربگ داشته باشه باز فرقی نداره

  2. خب دولت محترم چه کاره بود!!!!

    یعنی بعد از خروج امریکا از برجام، 6 ماه وقت داشتند تا 10 میلیون ایربگ، برای ایران خودرو و سایپا، وارد کنند؛ نه دست روی دست بزارند ببینند فرج میشه یا نه!

    دولت تدبیر و امید!!!!

    باید گریست

    با سپاس

  3. این امریکای عوضی ن به ما دارومیده ن خوارک
    باید باهاش جنگ کرد

  4. خودرو ملی یعنی چی بس یواش یواش همه چیزاش که داره حذف میشه

  5. بینی امریکا رو هم که داریم میمالیم به خاک !

  6. دیگه عادت کردیم به این خبرا

  7. ای بدبختی اخه ن که قبلا درست کار میکرد اینم برداشتن