گوشی Realme U1

گوشی Realme U1 با دوربین سلفی قدرتمند و نمایشگر ناچ معرفی شد

گوشی Realme U1 معرفی شد. این گوشی چینی به تراشه هلیو پی 70 و طراحی زیبا مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی ریل می یو 1 بیشتر آشنا شوید.

گوشی Realme U1 ، نخستین گوشی متمرکز بر دوربین سلفی شرکت ریل می برای جوانان است. این گوشی در قسمت ناچ آبشاری بالای نمایشگر خود از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این دوربین از سنسور IMX576 سونی با اندازه پیکسل‌های 0.9 اولتراپیکسل برخوردار است که می‌تواند عملکرد خوبی را در شرایط نوری کم ارائه کند.

یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر گوشی قرار دارد که آن را از گوشی Realme 2 Pro به ارث برده است. بر روی قاب جلویی گوشی Realme U1 یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل قرار دارد که بر اساس اعداد و ارقام، 90.8 درصد قاب جلویی را تشکیل می‌دهد. حاشیه‌ی بالایی نمایشگر 2.05 میلی‌متری است و حاشیه‌ها از اطراف تنها 1.7 میلی‌متر هستند. این نمایشگر توسط 2.5D Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود، در حالی که پشت گوشی از آکریلیک بایک پوشش ویژه که آن را شبیه به شیشه می‌سازد، ساخته شده است. از مزیت‌های آکریلیک این است که کمتر مستعد لغزش است و در عین حال جنس سبک‌تر از شیشه دارد.

گوشی Realme U1

همچنین در قاب پشتی گوشی نیز درست همانند گوشی Realme 2، یک ماژول دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی قرار دارد. متاسفانه این دوربین از فیلمبرداری 4K و حتی فیلمبرداری 1080p با نرخ 60fps نیز پشتیبانی نمی‌کند. گوشی Realme U1 نخستین گوشی مجهز به تراشه‌ی Helio P70 است که پردازش سخت افزاری عکس سریع‌تری را ارائه می‌کند. با این دوربین‌ها می‌توان همچنین عمق میدان در لحظه، HDR و کاهش نویز چند فریمی را در اختیار داشت.

تراشه هلیو پی 20 از 4 هسته Cortex-A73 همراه با پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 بهره می‌برد. این گوشی همچنین با دو پیکربندی مختلف عرضه می‌شود: رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی. در اینجا یک درگاه میکرو اس دی برای گسترش حافظه و یک اسلات دوگانه سیم کارت نانو نیز وجود دارد. P70 به لطف بهینه سازی‌های در نظر گرفته در آن، می‌تواند بازی‌هایی با نرخ 60 فریم بر ثانیه را اجرا کند. برای بهبود حالت چند وظیفه‌ای نیز سایدبارها ارائه کننده‌ی دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های کلیدی هستند. در راس بخش نرم افزاری گوشی Realme U1 نیز رابط کاربری Color OS 5.2 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو قرار دارد.

گوشی Realme U1

این گوشی از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. تراشه 12 نانومتری زیر قاب این گوشی دارای یک سیستم تشخیص منابع تجدید شده است که میزان مصرف انرژی و درجه حرارت را همیشه در بررسی نگه می‌دارد. گوشی جدید Realme از شارژ استاندارد 10 وات با درگاه قدیمی میکرو یو اس بی پشتیبانی می‌کند. هرچند این گوشی از این درگاه قدیمی استفاده می‌کند، اما حداقل جک 3.5 میلی‌متری هدفون هنوز روی آن موجود است.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به یک دریافت کننده رادیو اف ام، VoLTE‌ دوگانه،‌ اسکن آفلاین نوشته و ترجمه بین زبان‌های هندی و انگلیسی اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به عرضه خواهد رسید. نسخه مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی آن با قیمت 170 دلار و مدل مجهز به رم 4 +‌ حافظه 64 گیگابایتی آن از 5 دسامبر (14 آذر ماه) به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این گوشیو از کجا میتونم بخرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. چرا گفته برای جوانان؟ پس بقیه قشر جامعه نمیتونن ازش استفاده کنن خخخخ

  3. نمایشگرش زیاد جالب نیس

  4. چ برندای جدید اومده نشنیده بودم تاحالا