زمان معرفی هواوی نوا 4

زمان معرفی هواوی نوا 4 سرانجام مشخص شد

زمان معرفی هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) با انتشار تیزری رسمی مشخص شد. موبایل جدید نوا ۴ هواوی، اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی درون صفحه‌ای است.

چند هفته‌ای است که منابع مختلف در مورد عرضه گوشی های مجهز به صفحه نمایش Infinity-O که در آن، دوربین سلفی در صفحه نمایش تعبیه شده است، صحبت می‌کنند. پیش‌تر هواوی با انتشار تیزری رسمی به عرضه اولین موبایل خود با این طراحی اشاره کرده بود؛ حالا نیز یک پوستر جدید از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه و زمان معرفی هواوی نوا 4 را مشخص می‌کند.

26 آذر؛ زمان معرفی هواوی نوا 4

بر این اساس، موبایل جدید چینی‌ها به صورت رسمی در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در گذشته هم تصویری از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شده بود که این طراحی نامتعارف را نشان می‌داد. از آنجایی که سامسونگ هنوز زمان معرفی گلکسی A8s را اعلام نکرده است، این احتمال وجود دارد که Nova 4 نخستین دستگاه با این طراحی باشد.

زمان معرفی هواوی نوا 4

نوا 3، اواخر تیرماه با تراشه کایرین 970 معرفی شده بود، در حالی که نوا 2s از تراشه کایرین 960 قدرت می‌گرفت. اگر هواوی همین روند را در به‌کارگیری چیپ‌ها در پیش گیرد، در این صورت شاهد استفاده از کایرین 980 در نوا 4 خواهیم بود. شانس تجهیز دستگاه به تراشه کایرین 710 بسیار پایین است زیرا این انتخاب، گوشی جدید غول فناوری چین را با نوا 3 آی در یک رده قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*