نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس

انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس سامسونگ قبل از رونمایی رسمی!

به تازگی یک ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس سامسونگ منتشر شده است. این ویدیو نشان می‌دهد تولیدکنندگان لوازم جانبی برای ساخت محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) با چه چالشی رو به رو هستند.

وب سایت Mobile Fun کمتر از هفت روز مانده به رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، یک ویدیوی نگاه نزدیک از مدل پلاس منتشر کرد. در این نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس چندان به بررسی سبک طراحی بدنه پرداخته نمی‌شود، اما یکی از مهم‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های گوشی که تا امروز در حد شایعه و گمانه‌زنی بود، به واسطه آن تایید شده است.

حدود یک ماه قبل، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی بعد از بررسی نمونه‌های اولیه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و برادر کوچکتر آن اعلام کرده بود امکان استفاده از محافظ صفحه نمایش روی آن‌ها وجود ندارد. دلیل این امر، ویژگی‌های ذاتی اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک به کار رفته در دو گوشی است، به طوری که حین قرارگیری یک لایه اضافی روی نمایشگر، دیگر کار نمی‌کند. ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس تازه منتشر شده نشان داد این خبر حقیقت داشته است.

سازندگان لوازم جانبی برای دور زدن مشکل به راه حلی دست پیدا کرده‌اند، هر چند سبب می‌شود ظاهر گوشی کمی عجیب و قریب به نظر برسد. در محافظ‌های نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، علاوه بر محل‌های قرارگیری سنسورهای مختلف واقع در لبه بالایی گوشی، روی قسمتی از نیمه پایینی پنل جلویی نیز باید برشی ایجاد شود تا بلکه کاربر از طریق آن بتواند انگشتش را به صورت مستقیم با نمایشگر تماس بدهد!

از طرفی به نظر می‌رسد مشکل عدم انطباق، فقط به محافظ‌های صفحه نمایش ضخیم مربوط می‌شود و در صورت استفاده از لایه‌های نازک، همچنان می‌توان با اسکنر اثر انگشت ارتباط برقرار کرد. تا کمتر از هفت روز دیگر و با رونمایی رسمی دو گوشی، همه چیز مشخص خواهد شد.

اولین ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس