Turing Phone : یکی از عجیب‌ترین گوشی‌هایی که تا‌کنون دیده اید !

” ما در عصری قدم گذاشته ایم که امنیت در گوشی ها بسیار مهم است ” این جمله را  مدیر عامل شرکت تورینگ رباتیکس ” Syl Chao ” گفته است.Turing Robotics Industries نام کمپانی گمنامی است که با معرفی گوشی اندرویدی عجیب و غریب خود به نام Turing Phone این روزها سرو صدای بسیاری به پاکرده است. تورینگ فون از جنبه های بسیاری با گوشی های هوشمند مرسوم امروزی متفاوت است.هیچ سوکتی برای هدفون، یا حتی اتصال USB در آن وجود ندارد و جنس بدنه ای بسیار متفاوت با سایر گوشی های بازار دارد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا شما را با یکی از عجیب‌ترین گوشی‌هایی که تا‌کنون دیده اید آشنا کنیم.

اولین نکته بدنه گوشی است که از نوعی آلیاژ فلزی خاص با نام  “liquidmorphium” ساخته شده است. گفته می شود که این فلز از تیتانیوم و استیل سخت تر است و امکان خم کردن آن وجود ندارد. کیفیت انعکاس نور در این فلز منحصر به فرد بوده و ظاهری آینه مانند به این گوشی می دهد . به اعتقاد Chao “همواره مواد جدیدی وجود دارند که زمینه را برای محصولات آینده هموار می سازند.”

این “آینده” زمانی است که شرکت ها امنیت و محافظت از اطلاعات شخصی شما را در اولویت اول قرار می دهند. ویژگی بارز تورینگ کلید Turing Imitation است. این بدان معنی است که بدون تکیه بر شرکای شخص ثالث برای ایجاد امنیت و رمز گذاری، شرکت Turing Robotics خود اقدام به ساخت برنامه تصدیق غیرمتمرکزی کرده است که بطور کامل در حالت آفلاین فعال است و فقط به کلید خصوصی سازی موبایل شما وابسته است.

۱۳۴۱۸۸۳۳۲۹۸۶۶۳۶۵۱۰۲

بنا به گفته Chao این گوشی الگوهای امنیتی موجود را به طور کامل تغییر داده است.در این گوشی دسترسی منابع خارجی به اطلاعات موجود شما بر روی اپلیکیشن های تورینگ ، اگر نه غیرممکن ، ولی بسیار دشوار شده است. Chao در این مورد می گوید:”اگر ده هزار نفر را مامور رخنه به سیستم امنیتی این گوشی کنید قطعاً موفق خواهند بود !” از انجایی که این گوشی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ متکی است دسترسی به Google Play و اپلیکیشن های محبوب اندروید همچنان امکانپذیر است.

۱۳۴۱۸۸۳۳۲۹۷۳۷۳۳۱۳۷۴

به لطف پوشش نانو Turing Phone کاملاً ضد آب است. این گوشی می تواند به راحتی و بدون آسیبی به قسمت های داخلی، در آب غوطه ور شود.
در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی باید گفت که تورینگ فون از چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ ، با کلاک ۲.۵ گیگا هرتز برخوردار بوده و از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد. با این حساب نباید انتظار کیفیت تصویری همچون پرجم داران سامسونگ را در نمایشگر تورینگ فون داشته باشیم.

۱۳۴۱۸۸۳۳۲۹۶۹۷۷۳۷۳۹۰

تجهیزات تصویریبرداری در تورینگ فون را هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو  و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش دوتایی در قسمت پشت آن تشکیل داده است.وجود حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت و کاربردی این گوشی است که برای بسیاری از کاربران حیاتی محسوب می‌گردد.همچنین خریداران این محصول در آمریکای شمالی و اروپا می‌توانند از شبکه پرسرعت LTE نیز بهره ببرند.

۱۳۴۱۸۸۳۳۲۹۶۱۲۷۲۷۹۸۲

بر اساس اعلام کمپانی Turing Robotics Industries ، تورینگ فون از ۱۹ مرداد ماه امسال و با قیمتی معادل ۷۴۰ و ۸۷۰ دلار به ترتیب برای نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

در ادامه تصاویری بیشتر از این گوشی جالب را مشاهده خواهید کرد :

منابع : wired theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اقا این محصول در نوع خودش فوق العاده تشریف داره!
    فقط توی امریکا و اروپا به فروش میرسه یا این دور و بر هم میشه گیرش آورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟