رونمایی از نوت بوک ۹ سامسونگ در CES 2016

کمپانی سامسونگ جدیدترین لپ تاپ خود را با نام نوت بوک ۹ ( Notebook 9 ) در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.این لپ تاپ در دو مدل ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی با صفحه نمایش فول اچ دی و پردازنده های نسل ششم Core i5 و یا Core i7 اینتل عرضه می گردد.

یکی از مهمترین تفاوت ها بین این دو مدل نوت بوک ۹ با اندازه متفاوت این است که مدل ۱۳.۳ اینچی پورت USB نوع C ندارد در حالی که مدل ۱۵ اینچی از این قابلیت برخوردار است، از طرفی هر دو آنها دارای دو پورت USB 3.0.هستند.

سطح خارجی نوت بوک ۹ از منیزیم ساخته شده است که تقریبا قدیمی محسوب می شود. از طرفی با اینکه ساختار محکمی دارد، در عین حال بسیار سبک است و قابلیت حمل آسانی دارد.سامسونگ وعده داده که باتری نوت بوک ۹ یک روز کامل دوام خواهد داشت.

ویژگی های برجسته نوت بوک ۹ سامسونگ :

  • فوق العاده سبک: سری نوت بوک ۹ سامسونگ برای حمل بسیار سبک است. وزن نسخه ۱۳.۳ اینچی نوت بوک ۹ کمتر از ۱ کیلوگرم است.
  • صفحه نمایش رنگی و روشن: صفحه نمایش تمام اچ دی، روشنایی فوق العاده با زاویه گسترده و صفحه نمایش کم بازتاب را برای ایجاد یک تجربه راحت در موقعیت های مختلف، عرضه می کند.
  • عمر باتری: باتری نسخه ۱۵ اینچی نوت بوک ۹، می تواند ۱۲ ساعت دوام داشته باشد و قابلیت شارژ سریع، کاربر را قادر می سازد تا به طور کامل باتری را تنها در ۲۰ دقیقه شارژ کند. نسخه ۱۳.۳ اینچی نوت بوک ۹ می تواند با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت دوام داشته باشد.
  • امنیت پیشرفته: دوربین امنیتی از ویژگی های امنیتی جدید است که اجازه می دهد تا کاربران در صورت سرقت، از طریق یک دوربین رجیستر شده با یک ایمیل به گرفتن و ارسال عکس بپردازند. الگوی ورودی ، صفحه نمایش مخفی و ویژگی های ضبط بلاک، به کاربران کمک می کند تا از فایل های خصوصی و اطلاعات خود محافظت کنند.
  • بهره وری یکپارچه: لینک ۲.۰ و سایدسینک ۴.۰ سامسونگ، دسترسی به محتوای قابل اشتراک گذاری را برای کاربران به صورت آسان تر و کارآمد تر فراهم می کند، نوت بوک ۹، صفحه کلید ارگونومیک راحتی دارد که باعث افزایش دقت می شود.
مشخصات سامسونگ نوت بوک 9 مدل 15 اینچی

مشخصات سامسونگ نوت بوک ۹ مدل ۱۵ اینچی

مشخصات سامسونگ نوت بوک 9 مدل 13.3 اینچی

مشخصات سامسونگ نوت بوک ۹ مدل ۱۳.۳ اینچی

نوت بوک ۹ جدید در رنگ نقره ای آهن و صورتی مدرن در اوایل سال ۲۰۱۶ با قیمت گذاری های متفاوت وارد بازار خواهد شد.

منبع: sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*