تماشا کنید: طرح مفهومی iOS 10

تماشا کنید: طرح مفهومی iOS 10 با قابلیت‌های بی‌نظیر

به‌تازگی یک طراح خوش‌ذوق با ساخت یک ویدیو طرح مفهومی iOS 10 را از نگاه خود به نمایش گذاشته است. در ادامه با ما در گجت نیوز همراه باشید.

ازلحاظ طراحی بصری، iOS 9 تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی پیشین خود نداشت؛ اما تعداد زیادی ویژگی جالب و البته کاربردی به آن اضافه شد. تا شروع اجلاس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) زمان زیادی باقی نمانده است (24 خرداد). در این مراسم همگی منتظریم تا برای اولین بار iOS 10 را از نزدیک مشاهده کنیم. تا به امروز چندین طرح مفهومی از iOS 10 توسط افراد مختلف تهیه‌شده است. در آخرین طرح مفهومی‌ iOS 10 که در ادامه مشاهده خواهید کرد، چندین و چند تغییر بصری و البته زیبا را در iOS 10 وجود دارد که به معنای واقعی کلمه کاربردی هستند.

طرح مفهومی iOS 10 با تعداد زیادی ویژگی جدید و کاربردی

جدای از ویژگی‌ها و تغییراتی که در این طرح مفهومی وجود دارد، نباید از این نکته غافل بود که خالق این ویدئو به‌خوبی روی این طرح مفهومی کارکرده و زمان زیادی را برای آن گذاشته است. در این طرح مفهومی از iOS 10 تغییرات زیادی در میانبرهای کلید Home، چند برنامگی و چند قسمت دیگر وجود دارد گه آن را مشاهده خواهید کرد.

کلید Home همان‌طوری که همگی انتظار داریم کار می‌کند. شما می‌توانید با کشیدن انگشت بر روی آیکون برنامه‌ها و حرکت دادن آن به سمت پایین، بدون نیاز به اجرای کامل آن برنامه، کار موردنظر خود را انجام دهید. در این طرح مفهومی می‌بینید که برای به‌روزرسانی برنامه‌ها به‌سادگی و با کشیدن برنامه به سمت پایین ‌می‌توانید آن برنامه را به‌روز کنید.

در ادامه طرح مفهومی iOS 10 را در قالب یک ویدئو مشاهده کنید:

نظر شما کاربران گرامی در خصوص طرح مفهومی iOS 10 چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*