گوشی سامسونگ گلکسی C5

گوشی سامسونگ گلکسی C5 در دو رنگ صورتی و خاکستری نیز عرضه خواهد شد

انتشار تصاویر جدیدی، گوشی سامسونگ گلکسی C5 را در دو رنگ صورتی و خاکستری به نمایش گذاشت. مدتی است که خبر‌های مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی C5 در فضای آنلاین دست به دست می‌شود. این دستگاه که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، همچنان موضوع بسیاری از سایت‌های خبری تکنولوژی دنیاست و اخیرا تصاویر جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

در این تصاویر جدید Samsung Galaxy C5 از زوایای مختلف و در دو رنگ متفاوت دیده می‌شود. به احتمال بسیار زیاد گوشی سامسونگ گلکسی C5 همراه با گوشی Samsung Galaxy C7 در 26 ماه مه (6 خرداد ماه) به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

در آخرین تصاویر منتشر شده، رندرهایی از گوشی Galaxy C5 به نمایش گذاشته شده است. در یکی از این تصاویر، این گوشی هوشمند در رنگ صورتی به نمایش درآمده، درحالی‌که تصویر دیگر این گوشی را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد. در هر صورت این گوشی هوشمند در یک بدنه‌ی فلزی با لبه‌هایی گرد و نمایشگری که با شیشه‌ی 2.5D پوشیده شده، درست به مانند برخی از گوشی‌های هوشمند فلزی میزو به نظر می‌رسد.

تصاویر جدیدی، گوشی سامسونگ گلکسی C5 را در دو رنگ صورتی و خاکستری به نمایش گذاشت

تا آنجا که به مشخصات سخت‌افزاری مربوط می‌شود، بسیاری از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C5 در منابع مختلفی از جمله TENAA ، بنچمارک AnTuTu، گیک‌ بنچ و بنچمارک GFXBench آشکار گردیده است. در تمامی این منابع مشخصات این دستگاه این‌چنین بیان شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی C5 دارای نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 617 به آن قدرت داده، 4 گیگابایت رم داشته و 32 / 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه جای گرفته و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. نیروی لازم برای روشن نگه داشتن این اسمارت فون از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گوشی گلکسی سی 5 با اندازه‌های 6.7 در 72 در 145.9 میلی‌متر، 153 گرم وزن خواهد داشت.

درحالی‌که گوشی سامسونگ گلکسی C5 یک دستگاه میان رده به‌حساب می‌آید، به نظر می‌رسد که شامل یک اسکنر اثرانگشت نیز هست که می‌تواند در ارتباط با Samsung Pay نیز مورد استفاده قرار گیرد. منابع مختلفی به این موضوع نیز اشاره کرده‌اند که این دستگاه از ویژگی UHQA نیز برخوردار شده است. این گوشی هوشمند در چین و با قیمت 2,199 یوان یعنی چیزی در حدود 335 دلار عرضه خواهد شد. به‌هرحال این گوشی به‌تازگی در لیست تنا ظاهر شده و معمولا گوشی‌هایی که به تایید این آژانس نظارتی می‌رسند، مدت زمان کوتاهی بعد از آن وارد بازار می‌شوند.

گوشی سامسونگ گلکسی C5

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این گوشی کی وارد ایران میشه؟

  2. منم از این گوشی خوشم اومد، اونم با این رم هلو اش. اما دیگه نه با این قیمت.
    یه جا خوندم قراره 250 دلار باشه!

  3. اگه این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که قیمت این گوشی در ایران چقدر خواهد بود خودتان را عذاب ندهید خیلی راحته کافیه با دلار چهار هزار تومان حساب کنید یعنی دقیقاََ 1340000 تومان یک الی دو ماه دیگه در ویترین موبایل فروشی های علاالدین

    • کلا گوشی های سامی گرونن.
      البته، اسمارتفون گجت ارزونی قیمتی نیست، اما حقیقتا میشه حس کرد که سامی تا حدودی پول برند خودش رو هم میگیره.(قطعا نه به اندازه اپل)
      نمونه اش سری a. (که همون سری j هست فقط با بدنه فلزی. اما با تفاوت قیمت عجیب)
      واسه همین هر وقت یه خوره قیمت رو پایین آورده و با قیمت رقابتی گوشی عرضه کرده، تو فروش، ترکونده.
      نمونه شاخصش، سری j و سری e.