مایکروویو سولاردام ال جی

با مایکروویو سولاردام ال جی ، سبک زندگی شما متحول خواهد شد

در زندگی امروز سرعت و دقت حرف اول را می‌زنند؛ موضوعی که به یک اصل در قسمت‌های مختلف زندگی‌مان تبدیل شده و اگر قرار است در طول روز همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشیم و در وقت و زمان صرفه‌جویی کنیم باید به سراغ بهترین راه‌حل‌ها برویم. محصولات ال جی نیز راه حل مشکلات مختلف ما هستند که می‌توان از میان آنها به مایکروویو سولاردام ال جی اشاره کرد؛ محصولی که سرعت، دقت و تکنولوژی را به آشپزخانه‌های شما خواهد آورد.

مایکروویو سولاردام ال جی ؛ سریع ، دقیق ، مطمئن

مایکروویو سولاردام ال جی از جدیدترین محصولات کمپانی کره‌ای است که دارای قابلیت‌های جالب و مطابق با شرایط زندگی پرشتاب و بدون مکث این روزهاست، البته هدف ساخت این محصول تنها سرعت بخشیدن به پخت و پز نیست بلکه سعی شده تا آشپزی را لذت‌بخش نیز بکند.

سرعت و دقت از مهم‌ترین خصیصه‌های مایکروویو سولاردام ال جی هستند که باعث می‌شود آشپزی کامل، متعادل و البته سریع را تجربه کنید. مایکروویو سولاردام ال جی از ظاهری تماما استیل ضد زنگ بهره می‌برد که باعث شده تا تبدیل به وسیله‌ای ایده آل برای آشپزخانه‌ها باشد. همچنین طراحی شیک آن باعث شده تا برای تزئین آشپزخانه گزینه‌ی خوبی باشد.

مایکروویو سولاردام ال جی

ویژگی دیگری که مایکروویو سولاردام ال جی را از دیگر محصولات متمایز می‌سازد آسانی تمیز کردن و نظافت آن است. طراحی مدور محصول کمپانی کره‌ای سبب شده تا نسبت به محصولات مستطیل شکل دیگر بسیار ساده‌تر تمیز شود.

همچنین جالب است بدانید که شما می‌توانید سه روش مختلف پخت را به‌عنوان یک امکان در اختیار داشته باشید: پخت مایکروویوی، گریل و پخت نوری. اگر درعین‌حال قابلیت سرعت را هم که برای هر سه روش پخت وجود دارد انتخاب کنید آن‌وقت است که می‌توانید برای آشپزی و طبخ غذا، با سرعت سه برابر یک اجاق گاز معمولی برنامه‌ریزی کنید.

مایکروویو سولاردام ال جی

درعین‌حال نباید فراموش کنید که مایکروویو سولاردام ال جی با ویژگی تهیه غذاهای خاص از جمله غذاهای محبوب ایرانی، اختیار انتخاب شما را برای وعده‌های مختلف غذایی بالا می‌برد. شما با مایکروویو سولاردام ال جی نه‌تنها می‌توانید کالباس خانگی بپزید که قورمه سبزی، ته‌چین مرغ و کشک بادمجان و البته غذاهای مشابه هم می‌توانند در لیست برنامه غذایی‌تان قرار بگیرند. همه این غذاها می‌توانند با پخت اتوماتیک زحمت آشپزی را برای شما کم کنند.

منوی پخت فست فود خانگی، منوی سرخ کردن سالم، منوی خشک کردن سالم، برنامه بو زدایی، سنسور مخصوص گرم کردن و پخت غذا بدون نیاز به تنظیم زمان و البته خاصیت ضد زنگ بودن آن؛ همه و همه می‌توانند زندگی آشپزخانه‌ای شما را به شکلی اساسی متحول کنند. با این حساب اگر به یک آشپزی بی‌دردسر و سریع نیاز دارید مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال جی یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام ببخشید از اطلاعات خوبتون ممنون
    شما تو تلگرام کانال یا گروهی ندارید که بشه از طریق اون پخت انواع غذا ها رو تو سولاردام یاد گرفت

  2. یه محصول معرفی می کنید، خواهشا دقیق معرفی کنید و اگه لازم باشه حتی لینک بزارید.
    نظر منه البته، تعیین تکلیف تلقی نشه.
    رفتم سایت الجی… کلی مایکروویو مدل سولاردوم بود.. از کجا بفهمم این کدومشه الان!!

  3. زندگی دیجیتال هر روز و هر ساعت داره بهتر و جالب تر از ساعت و روز قبل خودش میشه …

    به طور حتم با پیداش و شکوفایی و در نهایت پیشرفت تکنولوژی های جدید ، زندگی دیجیتال هم کم کم جای فیزیکال رو میگیره ، اما خب تحرک و نشاط زندگی فیزیکال فراموش نشود که یه اصل مهمه خودش ، و به طور حتم اگر کسی بخواد میتونه هم زمان هم زندگی دیجیتال رو داشته باشه و هم اونو آمیخته با نشاط و شادابی و تحرک زندگی فیزیکال بکنه …