آغاز فروش گلکسی نوت ۷ در فروشگاه‌های Best Buy در آینده‌ی نزدیک

آغاز فروش گلکسی نوت ۷ در فروشگاه‌های Best Buy در آینده‌ی نزدیک

همانطور که احتمالا می‌دانید کنفرانس سامسونگ برای رونمایی از نسل جدید فبلت‌های سری نوت فردا برگزار خواهد شد و به همین دلیل وضعیت فروش گلکسی نوت ۷ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین Best Buy که از اعتبار بالایی به دلیل قیمت‌ها و آفرهای مناسب برخوردارند، به حالت «به زودی» تغییر پیدا کرده است.
پیش از این توسط کارشناسان زیادی پیش‌بینی شده بود که فروش گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) در ایالات متحده‌ی آمریکا بلافاصله پس از رونمایی آن توسط سامسونگ شروع خواهد شد و کمپانی کره‌ای که قصد دارد این نسل از فبلت‌های خود را زودتر از آیفون ۷ پلاس اپل وارد بازار کند، حتی نمی‌خواهد یک روز را هم برای به دست آوردن این بازار تقریبا بدون رقیب از دست بدهد.

به تازگی نیز صفحه‌ی جدیدی در فروشگاه‌های Best Buy ایجاد شده بود که در آن کاربران می‌توانستند پیش فروش گلکسی نوت ۷ را خیلی زودتر از آن چیزی که شاید همه تصور می‌کردند، دریافت کنند. البته نکته اینجاست که لحظات کوتاهی بعد از بالا آمدن این صفحه درو فروشگاه بست بای، بلافاصله مسئولان این فروشگاه متوجه آن شدند و این بخش که گویا بر اثر یک اشتباه بالا آمده بود را از سایت خود حذف کردند.

فروش گلکسی نوت ۷ در حالی بلافاصله پس از رونمایی در کنفرانس فردا در کشور آمریکا آغاز خواهد شد که گفته می‌شود فروش عمومی این دیوایس در کشورهای دیگر و البته در فروشگاه‌های اپراتور‌های مخابراتی از حدود بیست روز دیگر و از تاریخ نوزدهم ماه اگوست آغاز خواهد شد تا این محصول در حدود دو ماه زمان داشته باشد تا از یک بازار بدون رقیب دیرینه‌اش یعنی آیفون ۷ پلاس اپل نهایت استفاده را ببرد.

فروش گلکسی نوت ۷ با چه مشخصاتی انجام می‌شود؟

آغاز فروش گلکسی نوت ۷ در فروشگاه‌های Best Buy در آینده‌ی نزدیک

گفتنی است که گلکسی نوت ۷ سامسونگ تنها در یک مدل روانه‌ی بازار می‌شود که این مدل دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و یک نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع پنل‌های سوپر آمولد با رزولوشن کواد اچ دی برخودار خواهد بود که طراحی این نمایشگر نیز دقیقا مشابه گلکسی اس ۷ اج که از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار شده است، پیروی خواهد کرد.

دیگر مشخصات سخت افزاری نوت ۷ نظیر حافظه‌‌ی رم، سنسورهای دوربین و پردازنده‌ی مرکزی مشابه گلکسی اس ۷ و مدل اج آن خواهد بود. البته فبلت جدید سامسونگ از یک قلم استایلوس پیشرفته با قابلیت‌های سخت افزاری بیشتر، یک اسکنر عنبیه‌ی چشم در کنار سنسور اثر انگشت به عنوان سنسورهای بیوزیستی و البته یک نسخه‌ی جدید از رابط کاربری تاچ ویز برخوردار خواهد بود. کنفرانس رونمایی از این محصول در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه‌ی فردا سه شنبه به وقت تهران برگزار می‌شود و از همه‌ی شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که پوشش خبری این مراسم را در رسانه‌ی محبوب خود مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*