عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت آغاز شد

عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت آغاز شد

مایکروسافت حدود دو هفته‌ی پیش اولین آپدیت سالانه‌ی سیستم عامل ویندوز ۱۰ دسکتاپ را برای کاربران کامپیوترهای شخصی ارائه کرد و حالا برای این که کاربران موبایل نیز بتوانند از قابلیت‌های جدید و ابزارهای هماهنگ با سیستم رایانه‌ی شخصی‌شان بهره ببرند، عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل آغاز شده است.
در حال حاضر سهم اسمارت فون‌هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، بسیار کم است و حتی در معادلات جهانی می‌توانیم آن را معادل صفر در نظر بگیریم. عرضه‌ی اپلیکیشن‌‌ها و بازی‌های شخص ثالث برای این سیستم عامل بسیار ضعیف انجام می‌شود و شاید اگر توجه خود مایکروسافت به آن وجود نداشت، این سیستم عامل خیلی زودتر از این‌ها به دوران بازنشستگی وارد می‌شد.

هر چه قدر که سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت محبوب و پراستفاده است، اما این کمپانی ردموندی در عرصه‌ی موبایل نتوانسته است به خوبی عمل کند و ویندوز ۱۰ موبایل با وجود تمام محبوبیتش در بین نسخه‌های مختلف ویندوز موبایل، هنوز هم یک پلتفرم نه چندان پرطرفدار محسوب می‌شود. به هر حال حتی اگر کاربران این سیستم عامل در دنیا به تعداد انگشتان یک دست هم باشند، آنها حق دارند که از قابلیت‌های جدید برخوردار شوند و عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل از سوی مایکروسافت نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل چه قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند؟

عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت آغاز شد

عرضه‌ی این به‌روزرسانی از روز گذشته آغاز شده و بر طبق منطقه‌ی جغرافیایی و اپراتور مورد استفاده توسط کاربر، ممکن است که کمی دیرتر و یا زودتر برای اسمارت فون او ارسال شود. البته آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل نسبت به نسخه‌ی دسکتاپ آن دارای قابلیت‌های بیشماری نیست، اما مطمئنا تغییرات اضافه شده در این نسخه شامل یک ظاهر بسیار متفاوت و با قابلیت سفارشی‌سازی بیشتر برای منوی تنظیمات سریع، سینک شدن نوتیفیکیشن‌ها بین سیستم عامل موبایل و سیستم عامل دسکتاپ، نسخه‌ی یونیورسال اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری اسکایپ و چند مورد دیگر می‌توانند باعث ایجاد تنوع خوبی در تجربه‌ی کاربری خریداران دیوایس‌های ویندوز موبایل شوند.

گفتنی است که شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید با مراجعه به این لینک، تمام تغییرات، باگ‌های برطرف شده و امکانات بیشتر در نسخه‌ی جدید این سیستم عامل که در آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل به آن اضافه شده را مشاهده کنید. در ضمن اگر نوتیفیکیشن دریافت این آپدیت را به طور خودکار دریافت نکردید، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Update & security > Phone update > Check for updates در قسمت تنظیمات، خودتان به صورت دستی چک کنید که آیا این نسخه برای شما هم قابل دریافت است و یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اتفاقا خیلی سیستم عامل خوبیه و اونایی که از ویندوزفون استفاده کرده اند، دیگه نمیتونند از آندروید استفاده کنند. مشکل به نظرم زمان ورود به بازار توسط مایکروسافت، بازاریابی بد و … بوده نه خود محصول

    • بله مطمئنا همینطوره.
      یه سیستم عامل هرچقدر هم که خوب باشه، اما وقتی اپلیکیشنای کافی نداشته باشه، به درد کاربر نمیخوره.