ساعت هوشمند موتورولا

ساعت هوشمند موتورولا احتمالا صفحه نمایشی چهارگوش دارد

با اینکه شرکت موتورولا، ساعت هوشمند موتو 360 را با صفحه نمایش گرد تولید و در اختیار کاربران قرار داد، دیگر سازندگان به تولید ساعت هایی با صفحه نمایش چهار گوش روی آورده و محصولات خود را با چهره ای متفاوت از ساعت هوشمند موتورولا وارد بازار کردند. اما به نظر می‌رسد مشکلاتی که این صفحه نمایش ها دارند، باعث شده تا موتورولا نیز بخواهد ساعت هوشمند جدید خود را همراه با صفحه نمایشی چهار گوش در اختیار کاربران قرار دهد.

نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا با صفحه نمایش چهار گوش عرضه می‌شود

اینطور که مشخص شده بسیاری از کاربران تمایل دارند تا صفحه نمایش ساعت های هوشمند همانند گوشی هوشمندشان باشد. هر چند، موتورولا سعی کرده تا طراحی جدیدی را برای ساعت خود به کار گرفته و صفحه نمایش محصول جدید خود را به صورت تخت تولید کند. به لطف برخی از تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند چهار گوش موتورولا در گذشته، این امکان برای ما وجود دارد تا بتوانیم در مورد این طراحی متفاوت، صحبت کنیم. ابتدا باید اشاره داشته باشیم که تغییر کردن شکل کلی ساعت هوشمند موتورولا نسبت به موتو 360، تنها تفاوت بزرگی نیست که سازندگان در نسل جدید این گجت به کار گرفته‌اند. تصاویر مفهومی قدیمی، یک پورت میکرو USB را نشان می‌دهد که دستگاه به کمک آن شارژ می‌شود و خبری از سیستم شارژ مغناطیسی که در بسیاری از ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید وِر (Android Wear) وجود دارد، نیست.

البته باید بگوییم که ظرافتی که یک صفحه نمایش دایره ای شکل دارد، هیچگاه در یک ساعت چهار گوش دیده نشده و شاید همین موضوع از دلایل اصلی موتورولا برای تولید ساعت موتو 360 با صفحه نمایشی دایره ای شکل باشد. حتی پس از موتورولا، شرکتی همچون هواوی نیز محصول جدید خود را با صفحه نمایشی دایره ای شکل تولید کرد. اما حالا اطلاعات زیادی در مورد هواوی و محصول جدیدشان منتشر شده که نشان می‌دهد آنها نیز قصد دارند محصولات جدید خود را با نمایشگرهای چهار گوش تولید کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر مفهومی مربوط به ساعت هوشمند موتو 360 را مشاهده کنید که قرار بود با صفحه نمایش چهار گوش عرضه گردد، هر چند هنوز مشخص نیست که نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا با صفحه نمایش چهار گوش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*