شیائومی می پرو

شیائومی می نوت 2 احتمالا تحت عنوان شیائومی می پرو معرفی خواهد شد

چند هفته‌ای است که منتظریم تا کمپانی شیائومی تاریخ رونمایی از آخرین محصول خود را که یک گوشی هوشمند بالا رده است، اعلام کند. شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) اسمارت فونی است که به احتمال زیاد به 6 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز خواهد بود. اکنون خبر جالبی درباره این دستگاه به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که گوشی شیائومی Mi Note 2 تحت عنوان شیائومی می پرو (Xiaomi Mi Pro) معرفی خواهد شد.

مدتی است که درباره می نوت 2 یا همان شیائومی می پرو خبرهای مختلفی منتشر می‌شود. اوایل هفته قبل سازمان تنظیم مقررات رگولاتوری چین اعلام کرد که این دستگاه در 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) معرفی خواهد شد و به تازگی در کنار تایید تاریخ انتشار، نام این دستگاه شیائومی می پرو اعلام شد. اگر تاریخ اعلام شده درست باشد، چند روز دیگر بیشتر نمانده تا این دستگاه رخ نشان داده و به طور رسمی معرفی شود. در آن زمان باید دید که با چه نامی به روی صحنه خواهد رفت.

شیائومی می نوت 2 احتملا با نام شیائومی می پرو معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که شیائومی می پرو دستگاه قدرتمندی باشد. 128 گیگابایت حافظه داخلی و احتمالا نمایشگر منحنی شبیه به گلکسی نوت 7 می‌تواند از آن گوشی رده بالایی بسازد.

به دنبال راه اندازی این دستگاه در چهاردهم سپتامبر انتشار پوستری از این دستگاه نشان می‌دهد که شیائومی Mi Pro چیزی حدود 10 روز بعد می‌تواند به مشتریان تحویل گردد. البته در این پوستر به وضوح نام می نوت 2 عنوان شده است؛ بنابراین این احتمال هم وجود دارد که شاید شیائومی می پرو اصلا دستگاه دیگری باشد. به هر حال صرف نظر از این که چه نامی برای این گوشی انتخاب خواهد شد، امیدواریم که دستگاه قابلی بوده و بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد.

شیائومی می پرو

در این گزارش همچنین اشاره شده است که این گوشی هوشمند می‌تواند به جای اسنپدراگون 821 به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز شود. اسنپدراگون 821 همان تراشه‌ای است که در ایسوس زنفون 3 دلوکس (Asus ZenFone 3 Deluxe) به کار رفته است.

اگر شیائومی بتواند دستگاهی با شکل و شمایل نوت 7 و با مقدار رم بیشتر ارائه دهد که از برچسب قیمتی کمتر برخوردار شده و البته باتری آن نیز منفجر نشود، مسلما مشتریان زیادی را به دست خواهد آورد.

هنوز قیمت شیائومی می پرو اعلام نشده است، اما پیش بینی می‌شود که در حدود 450 دلار قیمت گذاری گردد.

شیائومی می پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*