تماشا کنید: آیفون 7 جت بلک در برابر خط و خش روزانه

تماشا کنید: میزان مقاومت آیفون 7 جت بلک در برابر خط و خش

آیفون های جدید اپل روانه بازار شده و طبق معمول شرکت ها و گروه های مختلف در حال آزمایش و بررسی دقیق آن هستند. با تازگی نسخه مشکی مات آیفون 7 اپل را تحت بررسی تست های مقاومتی قرار داده و با وسایلی تیز و برنده به جانش افتادیم. در نهایت نتیجه گرفتیم که نسخه مات آیفون 7 در برابر آسیب های فیزیکی خفیف مقاومت طبیعی و خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. حال آن که بسیاری از کاربران کنجکاو هستند تا ببینند نسخه جدید سری گوشی های آیفون شرکت اپل، آیفون 7 جت بلک در این گونه تست ها چه عملکردی خواهد داشت. همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت اپل درست پس از معرفی رسمی سری گوشی های آیفون 7 در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که خط و خش بر روی نسخه جت بلک ممکن است خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید پدیدار گردد. از طرفی آیفون 7 جت بلک با  وجود گران قیمت تر بودن، بسیار پرطرفدار بوده و طراحی زیبای آن کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. 

آیفون 7 جت بلک به چه میزان در برابر خط و خش روزانه مقاومت خواهد کرد؟!

در تستی که شاهد آن هستید، وب سایت Cnet آزمایش هایی را بر روی گوشی آیفون 7 جت بلک انجام داده است تا ببینید این نسخه براق به چه میزان در برابر خط و خش از خود مقاومت نشان می‌دهد. در این تست آیفون 7 جت بلک با گوشی آیفون 6 اس پلاس که سطح پشتی آن از جنس آلومینیوم با طراحی مات بود، مقایسه شده است.

همان طور که در ویدئو فوق مشاهده می‌کنید، قاب پشتی آیفون 7 جت بلک به سادگی در برابر آسیب های کوچک فیزیکی، خط و خش بر می‌دارد. به جز تست آخر، دیگر موارد اعمال شده بر روی دو گوشی، از جمله مواردی هستند که معمولا طی یک روز معمولی برای هر کاربری پیش خواهد آمد. این که گوشی در کنار شانه، سکه ها یا کلید شما در کیفتان قرار بگیرد یا این که گوشی را از روی سطح چوبی بر دارید. تمامی این موارد باعث ایجاد خطوطی شکار بر روی سطح پشتی آیفون 7 جت بلک اپل خواهند شد.

در هر صورت تصمیم نهایی با شماست. می‌توانید آیفون 7 جت بلک زیبا و دوست داشتنی را با قیمتی بالاتر خریداری کنید و یا این که نسخه مشکی مات آن را تهیه کرده و از هر بابت خیالتان راحت باشد. زیرا ممکن است نسخه جت بلک بعد از گذشت چند ماه دیگر زیبایی روز اول را نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*