ربات های تبدیل شونده

تماشا کنید: رویای ترنسفورمرز به حقیقت بدل می‌شود؛ ربات های تبدیل شونده در راه‌اند

به احتمال زیاد شما نیز دست کم یکی از قسمت های فیلم ترنسفورمرز (Transformers) یا تبدیل شوندگان را مشاهده کرده‌اید. در این فیلم، خودروهایی با قابلیت تبدیل شدن به یک ربات نشان داده می‌شود که شاید از زمان مشاهده این فیلم، همیشه در رویای داشتن یکی از آنها بوده باشید. اگر اینطور است، خبر خوبی برایتان داریم؛ شرکت ترکیه‌ای Letivision قصد دارد ربات های تبدیل شونده واقعی را طراحی و به شما بفروشد!

شرکت ترکیه‌ای Letivision، رویای داشتن ربات های تبدیل شونده را ممکن می‌کند

البته این رویایی نیست که تنها من یا شما داشته باشیم، بلکه تقریبا هر کسی که این فیلم را دیده باشد، برای یک بار هم که شده، به داشتن خودرویی با قابلیت تبدیل شدن به یک ربات واقعی، فکر کرده است. همین موضوع باعث شده تا شرکت Letivision، بخواهد این ربات های تبدیل شونده واقعی را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. هر چند، شاید تعداد میلیاردرهایی که بخواهند یکی از این ربات های تبدیل شونده را برای کودکان خود خریداری کنند، کمتر از تعداد انگشتان دست باشد، اما با این کار شرکت Letivision توانسته رویای بسیاری از افراد را به حقیقت تبدیل کند.

ربات تبدیل شونده واقعی

ربات جدید این شرکت که Letron نام دارد، به صورت کاملا خودکار تبدیل شده و زمانی که در حالت خودروی BMW است، از طریق یک ریموت نیز کنترل می‌شود. شاید تصور کنید که می‌توانید همانند فیلم‌هایی که مایکل بی ساخته، سوار ربات تبدیل شونده خود شده و به سر کار بروید، اما اینطور نبوده و این محصول جدید تنها یک ربات است که البته قابلیت تبدیل شدن نیز دارد.

ربات تبدیل شونده واقعی

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این ربات و یا قیمتی که سازندگان برای آن در نظر گرفته‌اند، اعلام نشده است. البته این ربات تنها در یک مدل تولید نشده و شرکت Letivision قصد دارد آن را در مدل‌های مختلفی توسعه دهد که هر کدام به یک مدل از خودروهای شرکت BMW شباهت دارد.

اما سوال دیگری در این میان وجود دارد و آن این است؛ آیا سازندگان واقعا قصد دست انداختن شما را دارند؟! در پاسخ باید گفت که سازندگان با انتشار یک ویدئو از این ربات، سیستم تبدیل شدن آن را به تصویر کشیده‌اند که به نظر حقیقی می‌رسد. در ویدئو منتشر شده نیز روند تبدیل شدن این ربات، بسیار کند بوده و می‌تواند کمی آزاردهنده باشد.

احتمالا Letivision نتواند این ربات تبدیل شونده را پیش از کریسمس در اختیار کاربران قرار دهد، اما تصور می‌کنید که توسعه چنین رباتی، تا چه اندازه می‌تواند برای تولید یک خودرو با قابلیت تبدیل شدن به ربات، مؤثر باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بابا ایول خیلی عالیه
    خوب مثل همیشه اول هر فناوری یکم سخته و محدود اما بعد از یه مدتی شاهد پیشرفت های خیلی خوبی میشیم
    مثل گوشی های مبایل.
    پس اینکه سرعت تبدیل و کیفیت این ماشین ها بره بالا خیلی دور ازذهن نیست.

  2. جل الخالق
    ادم چه چیزایی میبینه