گوشی موتورولا موتو ام - Motorola Moto M

موتورولا موتو ام در آنتوتو رویت شد؛ میان رده‌ای جذاب از موتورولا در راه است

موتورولا موتو ام (Motorola Moto M)، موبایل جدید لنوو موتورولا خواهد بود که تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. این گوشی میان رده و احتمالا ارزان قیمت به تازگی موفق شده تا تاییدیه تنا را دریافت کرده و اینک در بنچمارک آنتوتو رویت شده که به واسطه این قضیه می‌توانیم با مشخصات سخت افزاری آن بیشتر آشنا شویم. از مهم‌ترین این مشخصات باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، چیپست هلیو پی 10 و رم 4 گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی موتورولا موتو ام (با شماره مدل XT1662) را می‌توان نخستین گوشی سری موتورولا موتو دانست که به صورت پیش‌فرض از اپلیکیشن های شرکت مایکروسافت میزبانی می‌کند. گفته می‌شود نسخه چینی این گوشی هوشمند اندرویدی حاوی اپلیکیشن‌ هایی همچون اسکایپ، آفیس و وان درایو خواهد بود.

تا پیش از این باید در مورد مشخصات سخت افزاری این دیوایس حدس و گمان می‌زدیم اما حالا گوشی موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) موفق به دریافت تاییدیه رگلاتوری چینی تنا شده و در فاصله چند روز بعد، این گوشی در بنچمارک آنتوتو آفتابی شده است که به لطف آن می‌توانیم بیشتر از قبل با آن آشنا شویم.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ام

گوشی موتورولا موتو ام - Motorola Moto Mیک محافظ گوریلا گلس 4، وظیفه‌ی محافظت از صفحه نمایش 5.5 اینچی (ارائه کننده از رزولوشن 1080×1920 پیکسلی) این موبایل اندرویدی را بر عهده خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی میان رده را نیز یک چیپست ساخت شرکت مدیاتک به نام هلیو پی 10 (MT6755) همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T860MP4 تشکیل می‌دهد.

در بخش ظرفیت نیز گوشی موتورولا موتو ام از یک رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی قرار داشته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای عاشقان سلفی در قسمت جلویی دیده می‌شود. علاوه بر این سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز در بخش نرم افزاری از کاربران میزبانی خواهد کرد.

18 آبان ماه موتورولا موتو ام رونمایی خواهد شد

انتظار می‌رود که گوشی موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) در تاریخ هشتم نوامبر معادل 18 آبان ماه به صورت رسمی معرفی شود. همان‌طور که در گذشته نیز اشاره کردیم این محصول در دو نسخه چینی و بین‌المللی روانه بازار خواهد شد که تنها نسخه چینی آن به صورت پیش‌فرض از اپلیکیشن های مایکروسافت بهره می‌برد. همچنین هر دو این نسخه‌ها به یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی و یک باتری با ظرفیت 3.000 میلی‌آمپر مجهز خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*