McLaren JetSet خودرو پاک آينده

سال گذشته طراحان آلماني شرکت Marianna Merenmies جايزه دوم بهترين طراحي مفهومي را به خود اختصاص دادند.اين جايزه براي طراحي يک خودرو الکتريکي براي شرکت مک لارن به آنها اهدا شد.خودرو JetSET يک خودرو 100% الکتريکي و با طراحي بسيار خاص و زيباست که در ادامه مطالب به معرفي کامل به همراه گالري عکسهايي از اين خودرو مي پردازيم.

شرکت هاي توليد کننده اتوموبيل هاي لوکس مانند McLaren همواره مشتريان خاص و البته ثروتمندي دارند که شايد نوع و مقدار مصرف سوخت خودرو آخرين چيزي باشد که خريداران اين خودرو ها به آن اهميت مي دهند اما به عقيده شرکت مک لارن اين دليل نمي شود که آنها در طراحي خودرو هاي جديد خود به فکر استفاده از سوخت هاي پاک و جايگزين نباشند.از اين رو خودرو جديد شرکت McLaren با نام JetSet يک خودروي 100% الکتريکي است که توسط طراحان شرکت Marianna Merenmies آلمان به سفارش مک لارن طراحي گرديده است.
ظاهر جمع و جور و ابعاد کوچک اين خودرو تک سرنشين و البته  استفاده از انرژي پاک الکتريکي آن را به گزينه بسيار مناسبي براي مسافرت هاي داخل شهري تبديل کرده است که به گفته طراحان ، راننده اين خودرو راحتي و لذت خاصي را هنگان سواري با اين اتوموبيل تجربه خواهد کرد.

طراحي گلگير ها و چرخ عقب در اين خودرو بسيار عجيب است و تمامي قسمت هاي بدنه و شاسي JetSet  از الياف فيبر کربن ساخته شده که باعث کاهش چشم گير وزن اين خودرو گرديده است.
به نظر مي رسد طراحي خودرو هاي آينده کاملا به سمت استفاده از انرژي هاي پاک و به حداقل رساندن آلاينده هاي زيست محيطي پيش برود و شايد در سال هاي آتي ديگر خبري از آلودگي هوا و سروصداي ناهنجار در خيابان هاي محل زندگيمان نباشد.


منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*