آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در دسترس کاربران T-Mobile قرار گرفت؛ به زودی عرضه برای نسخه آنلاک

ماه گذشته بود که کمپانی ال جی، آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 را در دسترس کاربران کره‌ای این گوشی موبایل پرچمدار قرار داد. این شرکت پیش از آن نیز با عرضه گوشی وی 20 خود همراه با اندروید 7 نوقا و به عنوان نخستین گوشی حاوی سیستم عامل اندروید نوقا، نشان داده بود که ارتباط نزدیک خود را از زمان نکسوس‌ها همچنان با گوگل حفظ کرده است و می‌خواهد زودتر از سایر رقبای فعال در بازار، جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اواسط هفته گذشته بود که خبر رسید پس از کاربران کره‌ای، کاربران شبکه مخابراتی اسپرینت نیز موفق به دریافت تازه‌ترین نسخه سیستم عامل موبایلی گوگل،  اندروید 7 برای ال جی جی 5 شده‌اند. حال هفته دیگری از راه رسیده و این بار نوبت به کاربران شبکه مخابراتی T-Mobile رسیده است تا این به‌روزرسانی جذاب را دریافت کنند.

ساعاتی پیش، شرکت T-Mobile در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که کاربران گوشی ال جی جی 5 تحت انحصار این شبکه، می‌توانند با رفتن به بخش تنظیمات گوشی موبایل خود، این به‌روزرسانی را دریافت کنند. این به‌روزرسانی دارای حجمی معادل 1 گیگابایت و 200 مگابایت بوده که همراه با سیستم عامل اندروید 7 نوقا، به‌روزرسانی‌های امنیتی دیگر بهبودهای نرم افزاری را نیز به همراه خواهد داشت.

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

طبق معمول، این به‌روزرسانی به صورت یک فایل OTA منتشر شده است و امکان دارد بر اساس موقعیت جغرافیایی شما، زمان دریافت آن بر روی دیوایستان نیز کمی به طول انجامد. در همین حال، اگر شما برای دریافت این به‌روزرسانی بی‌تاب هستید، می‌توانید به صورت دستی و با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود، آپدیت مربوطه را دانلود و نصب کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

به واسطه آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 ، رابط کاربری (به خصوص در بخش تنظیمات سریع و منوی نوتیفیکیشن‌ها) کاملا نزدیک به اندروید خام خواهد بود تا کاربران لذت بیشتری را از این سیستم عامل موبایلی ببرند. همچنین تم‌های جدیدی نیز به این گوشی افزوده خواهد شد که می‌تواند نمای خوبی به گوشی شما دهد. از دیگر امکانات اضافه شده نیز می‌توان به پاسخ سریع مستقیم از طریق نوتیفیکیشن، تمیز‌کننده کش و تنظیمات سریع قابل ویرایش اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*