قاب محافظ آیفون

تماشا کنید: جان سالم به در بردن این قاب محافظ آیفون از یک سقوط 14 متری

گوشی‌های هوشمند مخصوصا محصولات ساخت شرکت اپل با نام آیفون، قیمت قابل توجهی داشته و از طرفی با توجه به ظرافت در طراحی آسیب‌پذیری بالایی در مقابل ضربات احتمالی دارند. یک گوشی همراه برای ضد ضربه بودن، نیازمند داشتن بدنه‌ای زمخت و ضخیم است و این موضوع نیز از نظر اغلب کاربران ناخوشایند محسوب می‌شود، مگر کاربری که شبانه روز خود را در کویر، کوهستان و دیگر مکان‌های طبیعی پرخطر سپری کند. iPhone به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند همواره در خطر سقوط‌های احتمالی و ضربات مختلف قرار دارد که تمامی آن‌ها سلامت این گوشی گران قیمت را به خطر می‌اندازند. در چنین شرایط پراضطرابی، یکی از سازندگان قاب محافظ آیفون با نام موس لیمیت‌لس (Mous Limitless) آن چنان از کیفیت و توان محافظتی بالای محصولات خود مطمئن است که به صورت عملی اقدام به تست سقوط آیفون از ارتفاع‌های مختلف کرده و خیال کاربران را نه با حرف، بلکه با عمل از بابت سلامت موبایلشان راحت می‌کند.

توان بالای قاب محافظ آیفون ساخت Mous Limitless

مدتی قبل یک فرد به عنوان نماینده این تولیدکننده قاب محافظ آیفون، به منظور نشان دادن توان محصولات شرکت در حفظ سلامت گوشی‌ گران‌قیمت اپل به یک فروشگاه وارد شده و بعد از خرید یک آیفون 7، تمام تلاشش را برای نابود کردن گوشی کرد؛ در این تست سقوط آیفون 7 خود گوشی هیچ خراشی برنداشت، نه صفحه نمایش و نه بدنه.

موس لیمیت‌لس تصمیم گرفت تا باز هم توان محصول خود را در محافظت همه‌جانبه از پرچمدار اپل به نمایش بگذارد، از همین رو به بالای یک بالابر 40 فوتی (حدود 12 متر) رفته و گوشی را بر روی آسفالت خشک پرتاب کرد. باز هم این تست موفقیت آمیز بود و قاب محافظ آیفون Mous Limitless توانست آیفون 7 را صحیح و سالم نگه دارد.

قاب محافظ موس لیمیت‌لس این بار مدعی شده تا گوشی آیفون را حتی با سقوط از ارتفاع 45 فوت (14 متر) نیز سالم نگه دارد. نکته جالب توجه در مورد این محصول نازک بودن آن به نسبت دیگر محصولاتی است که حتی با وجود ضخیم بودن، نیمی از این میزان محافظت را نیز تضمین نمی‌کنند. گفتنی است طبق ادعای سازنده، موس لیمیت‌لس از یک ماده سفارش با نام ایرو شوک (Airo Shock) ساخته شده است. این ماده از حباب‌هایی در اندازه میکرو تشکیل شده و در هنگام سقوط گوشی از دست کاربر متراکم می‌شوند تا به این وسیله انرژی ناشی از سقوط گوشی را دفع کنند.

این سازنده قاب محافظ آیفون باز هم عزم خود را برای نابودی یک گوشی هوشمند ساخت اپل جزم کرده و بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های ناشی از کوبیدن دستگاه به در و دیوار و پرتاب آن از بالای یک پل، رها کردن از ارتفاع 14 متری را برای زدن تیر خلاصی انتخاب می‌کند. اما نه، موس‌ لیمیت‌لس جان سخت‌تر از آن است که فکرش را هم می‌کنید! زمانی که این قاب محافظ آیفون ، گوشی را در برابر سقوطی 14 متری سالم نگه می‌دارد، مطمئنا سقوط‌های متداول روزانه یک جوک بی‌مزه بیش برای آن نخواهند بود. به راستی معرفی محصولاتی همچون قابل محافظ آیفون Mous Limitless خبری خوب برای کاربران و خبری بد برای تعمیرکاران گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*