جاروبرقی ال جی

جدیدترین جاروبرقی ال جی وارد بازار ایران شد

جاروبرقی جدید، قدرتمند و به‌روز ال جی با نام B7 وارد بازار ایران شد. جاروبرقی پاکت‌دار B7 با طراحی خاص، قدرت مکش بسیار بالا و فیلتر ضد آلرژی می‌تواند نظر تمام مشتریان را به خود جلب کند. بنابراین اگر به دنبال یک جاروبرقی با طراحی اصیل و دارای فناوری‌های روز دنیا می‌گردید، جدیدترین جاروبرقی ال جی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

جاروبرقی LG B7 از نسخه‌ی جدید موتورهای اینورتر به نام Smart Inverter Motor 2.0 بهره برده است و به این ترتیب به نخستین جاروبرقی در بازار ایران تبدیل شده که از این موتور استفاده می‌کند. این موتور اینورتر هوشمند بسیار بادوام و قدرتمند است و میزان تمیزی بیشتری را تا 11 درصد در مقایسه با یک جاروبرقی 2200 وات معمولی ارائه می‌دهد. همچنین عمر مفید موتورهای معمولی نهایتا 350 ساعت است در حالی که این جاروبرقی ال جی حداقل هزار ساعت عمر مفید دارد. این امر موجب شده تا ال جی برای این موتور اینورتر هوشمند، گارانتی 10 ساله را در اختیار قرار بدهد. علاوه بر آن، موتور جاروبرقی B7 ال جی به دلیل نداشتن اصطکاک، هیچ‌گونه ذرات کربنی را منتشر نمی‌کند. عدم تولید ذرات کربنی باعث ایجاد محیط بهداشتی در منزل و جلوگیری از افزایش دمای کره‌ی زمین می‌شود.

جاروبرقی ال جی

جدیدترین جاروبرقی ال جی حتی بیشتر از گذشته به بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و از هرگونه آلرژی جلوگیری می‌کند. کیسه‌ی این جاروبرقی، روکشی از جنس اسید تانیک دارد که ذرات گرد و غبار، مایت‌های گرد و غبار و مایت‌های آلرژی‌زا (موجودات ذره‌بینی) را تا 99 درصد کاهش می‌دهد. در هنگام خرید جاربرقی B7، دو عدد از این کیسه‌ها به مشتری تحویل داده می‌شود تا در صورت لازم بتواند آن را تعویض کند. علاوه بر آن جاروبرقی ال جی دارای بالاترین درجه فیلتر بهداشتی است و با فیلتر سه لایه‌ی HEPA14، ذرات زیان‌آور گرد و غبار را تا 99.99 درصد جذب می‌کند.

جاروبرقی ال جی

طراحی مطابق با ساختار بدن در جدیدترین جاروبرقی ال جی

شرکت ال جی در زمینه‌ی ساخت نیز تحولی را در طراحی ارگونومیک خود ایجاد کرده و نحوه‌ی کار با جاروبرقی را مطابق با ساختار بدن انسان طراحی کرده است. در همین راستا 14 عامل مانند طول، زاویه و ضخامت دسته‌ی جاروبرقی ال جی بهینه‌سازی شده‌اند؛ به گونه‌ای که مرکز ثقل آن پراکنده شده و در نتیجه کاربری آسان‌تری را در حین استفاده به کاربر می‌دهد. این دسته‌ی خلبانی باعث کاهش بهینه استفاده 19 درصدی از عضلات بازو و 10 درصدی عضلات مچ دست می‌شود.

جاروبرقی ال جی

همچنین خرطومی سبک و انعطاف‌پذیر این وسیله به کاربر کمک می‌کند تا بدون فشار و با آزادی عمل بیشتری حرکت کند. سیستم کنترل صدای دستگاه نیز بهبود پیدا کرده و با تعبیه‌ی مخزن دوگانه برای موتور، صدای آن نسبت به قبل 10 درصد کمتر شده است.

جاروبرقی B7 ال جی از لحاظ ظاهری نیز کاملا مدرن شده است. طراحی متالیک با دوام و دوخت ضربه‌گیر چرمی در جلو و کنار بدنه، علاوه بر بخشیدن ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد به این جاروبرقی، باعث جلوگیری از آسیب رساندن به وسایل خانه در حین کار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش چند میخواد باشه؟