دستیار هوشمند لنوو

دستیار هوشمند لنوو بر پایه آمازون الکسا معرفی شد

آمازون برخلاف اپل، دستیار شخصی دیجیتال الکسا (Alexa) را محدود به سخت افزار اکو (Echo) نکرده است. این کمپانی، اعلام کرده حاضر است با دیگر تولیدکنندگان جهت استفاده از الکسا در محصولاتشان همکاری کند. لنوو یکی از این تولیدکنندگان است. این شرکت دقایقی پیش دستیار هوشمند لنوو (Lenovo Smart Assistant) را با بهره‌گیری از الکسا آمازون (Amazon Alexa) معرفی کرد. کارکرد این دستگاه، شباهت زیادی به اسپیکر هوشمند اکو متعلق به شرکت آمازون دارد.

دستیار هوشمند لنوو در دو نسخه عرضه می‌شود

اگر بخواهیم دستیار هوشمند لنوو را به زبانی ساده‌تر توصیف کنیم، این گجت در واقع یک اسپیکر هوشمند با کیفیت صدای HD، قابلیت کنترل توسط صدای کاربر و میکروفون‌هایی با برد بالاست. این اسپیکر دارای یک تریبل 5 واتی و یک ووفر 10 واتی است. کاربرانی که دوست دارند از شنیدن صدایی باکیفیت لذت ببرند، می‌توانند بر روی نسخه هارمان کاردون (Harman Kardon Edition) دستیار هوشمند لنوو حساب ویژه‌ای باز کنند. این نسخه، در رنگ مشکی عرضه شده و دارای یک حفره 2 اینچی صدا برای تقویت صدای بم و شفافیت صدای زیر است.

به دلیل استفاده دستیار هوشمند لنوو از آمازون الکسا ، کاربر می‌تواند از همه امکانات و ویژگی‌های الکسا در این اسپیکر نیز استفاده کند. این محصول می‌تواند به جستجوی اینترنتی بپردازد، تماسی در سرویس اوبر (Uber) برقرار کند، فعالیت‌های بانکی کاربر را سر و سامان دهد، دستورالعمل‌هایی را ارایه کند، موزیک‌های آنلاین پخش کند و کارهای دیگری انجام دهد. الکسا هزاران مهارت مختلف را در خود جای داده و کاربر می‌تواند با استفاده از نرم افزار آی او اس و اندروید آمازون الکسا با این مهارت‌ها آشنا شده و آنها را به‌کار گیرد.

دستیار هوشمند لنوو از پردازنده اینتل سلرون ان 3060 (Intel Celeron N3060) قدرت گرفته و مجهز به 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. این گجت هوشمند همچنین به نسخه وای فای 802.11n، بلوتوث 4.0 و دکمه تنظیم صدا مجهز است. این محصول در رنگ‌های نارنجی، مشکی و خاکستری روشن به فروش خواهد رسید.

قیمت دستیار هوشمند لنوو 122.99 دلار است و از اواسط اردیبهشت‌ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. البته نسخه هارمان کاردون کمی گران‌تر بوده و با قیمت 179.99 دلار همزمان با نسخه معمولی عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*