ایسر اسپایر وی نیترو

لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو (Aspire V Nitro) معرفی شد

یکی از مشکلات لپ‌ تاپ های مخصوص بازی، بزرگ و سنگین بودن آن‌هاست. سنگینی آن‌ها به این دلیل است که لپ تاپ های مخصوص بازی مجبور به حمل کارت‌های گرافیک بزرگ برای خنک کردن دستگاه هستند تا از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کنند. با این حال اکنون به لطف فناوری، لپ تاپ های مخصوص بازی بسیار باریک‌تر و جمع و جورتر شده‌اند. لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو (Acer Aspire V Nitro) یکی از این لپ تاپ‌هاست که با ظاهر جذاب و سخت‌افزار قدرتمند مخصوص علاقه‌مندان به بازی ساخته شده است.

اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند مخصوص بازی با طراحی باریک هستید، ایسر به نیاز شما پاسخ خواهد داد. این شرکت امروز در نمایشگاه CES 2017، لپ تاپ Aspire V Nitro را معرفی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو (Aspire V Nitro) از ظاهر بسیار جذاب، باریک و دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان به بازی برخوردار است. اگرچه نمی‌توان این لپ تاپ را در دسته‌ی اولترابوک‌ها قرار داد؛ اما این دستگاه به اندازه‌ای ظریف و جمع و جور است که بتوان آن را درون یک کوله‌پشتی قرار داد و به راحتی حمل کرد.

ایسر اسپایر وی نیترو

در دل این لپ تاپ، 16 گیگابایت رم DDR4 به همراه پردازنده‌ای قرار دارد که قابل ارتقا به پردازنده‌ی نسل هفتم Intel Core i است. در بخش گرافیک نیز، گیمرها می‌توانند از میان دو کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti و Nvidia GeForce GTX 1060 یکی را انتخاب کنند.

ایسر اسپایر وی نیترو

قیمت بالای لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو

با توجه به مشخصات لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو ، قیمت بالای آن خیلی هم عجیب نیست. این لپ تاپ مخصوص بازی با قیمت اولیه‌ی هزار و 199 دلار از ماه فوریه وارد بازار می‌شود. البته اگر شما قصد خرید نسخه‌ی پیشرفته‌تر آن با سخت‌افزار قدرتمندتر را دارید پس باید هزینه‌ی بیشتری هم بپردازید.

ایسر اسپایر وی نیترو

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*