نمایشگر ال جی جی 6

نمایشگر ال جی جی 6 ؛ خاص‌ترین در بین گوشی های هوشمند

یک به یک، قطعات پازل پرچمدار بعدی ال جی، گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در حال کنار یکدیگر قرار گرفتن است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. شرکت ال جی امروز از یک نمایشگر مخصوص گوشی های هوشمند با وضوح +QHD یا 1440×2880 پیکسل رونمایی کرد. ظاهرا نمایشگر ال جی جی 6 نیز همین مورد خواهد بود، چرا که بعید است مراسم رونمایی امروز بی‌مورد با پرچمدار آینده این غول کره‌ای باشد.

یک پنل ال سی دی 5.7 اینچی که ارائه کننده تراکم پیکسلی 564ppi برای نمایش تصاویر فوق‌العاده با کیفیت و شفاف است، همراه نسبت ابعاد 18:9 ارائه کننده یک تجربه تماشای همه جانبه از نمایشگر یک گوشی هوشمند خواهد بود. به خصوص این نسبت ابعاد می‌تواند مکمل خوبی برای اندروید 7 نوقا و به تبع آن استفاده از قابلیت چند پنجره‌ای باشد.

نمایشگر ال جی جی 6

نمایشگر ال جی جی 6 همراه با تکنولوژی inTOUCH سریعترین زمان پاسخگویی را ارائه خواهد کرد

علاوه بر این، تکنولوژی “inTOUCH” شرکت ال جی نیز نمایشگر ال جی جی 6 را پاسخگو‌تر از هر گوشی دیگری خواهد کرد. این بدان معناست که در این نمایشگر، هیچ اختلاف زمانی بین لمس نوک انگشتان شما و پاسخگویی سیستم لمسی نمایشگر وجود نخواهد داشت. ال جی همچنین اشاره می‌کند که این نمایشگر با بهره گیری از ناهنجاری‌های فوق باریک، بسیار کم عرض‌تر از گوشی های دیگریست که تا به حال با این برند روانه بازار شده است.

ما انتظار حداکثر تجربه کاربری و ارزش خرید نزد مشتری را همراه با نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت و نسبت ابعاد جدید 18:9 خواهیم داشت که می‌تواند کاملا آنرا نسبت به نمایشگر سایر گوشی های هوشمند جدا کند. ال جی دیسپلی همچنان به استانداردسازی نمایشگر باکیفیت گوشی های هوشمند، مبتنی بر تکنولوژی‌هایی متفاوت ادامه خواهد داد.

دکتر “Beyong-koo Kim” معاون ارشد و رئیس گروه توسعه موبایل ال جی دیسپلی

نمایشگر ال جی جی 6

آنگونه که به نظر می‌رسد کمپانی ال جی قصد دارد ماه آینده و اواخر فوریه از تازه‌ترین پرچمدار خود با نام ال جی جی 6 (LG G6) در کنگره جهانی موبایل بارسلون اسپانیا رونمایی کند. هرچند تا پیش از موعود، اخبار و تصاویر زیادی از این موبایل هوشمند به بیرون درز می‌کند که ما هم آن‌ها را برای علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی منعکس خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. البته باید امیدوار بود در G6 پیغام ” همپوشانی صفحه مشاهده شد “نیاید . بنده از LG ناامید شدم .

  2. شدیدا طرفدار الجی هستم.
    فقط خدا کنه دیگه اون قرمز شدنای مسخره دور نمایشگر به چشم نخوره وگرنه من یکی که دیگه کلا دور الجی رو خط می کشم.
    برای باتری هم یه فکری بکنه دیگه نور علی نور میشه

    • سلام ابراهیم جان در سریهای جدید هم این مشکل هاله همچنان برقراره ؟ مثل وی 20 یا جی 5 ؟ به شخصه یکم برای خریدش دودل هستم در ضمن تو فیلمهای یوتوب که دیدم بیشترین ایراد از مدل وی 20 رو لگ های وحشتناک در زمان یاز کزدن پنجره منوها ذکر کردن ممنون از دوستانی که میدونن لطف کنن پاسخگو باشند در ضمن مشکل همپوشانی که دوست خوبم حمد عزیز در پست بالاتر اشاره کردن دقیقا چیه و کی این پیغام داده میشود ؟ ارادتمند شما

  3. یک نمایشگر مخصوص گوشی های هوشمند با وضوح +QHD یا 1440×2880 پیکسل از ال جی… فوق العادس