گوشی ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 ضد آب است؛ ال جی با انتشار یک ویدیو لو داد

کمپانی ال جی در حال حاضر تایید کرده است که پرچمدار آینده آنها، گوشی ال جی جی 6 (LG G6) از یک نمایشگر بسیار خاص 5.7 اینچی با وضوح Quad HD+ همراه 1440 در 2880 پیکسل بهره می‌برد. بنابراین ما حالا می‌دانیم که با یک گوشی متفاوت از سایر گوشی های بازار (حداقل از نظر نمایشگر) روبرو خواهیم بود که می‌تواند به جذابیت‌های ششمین پرچمدار سری جی گوشی های ال جی بیافزاید. حال این شرکت تیزر ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده که یکی دیگر از قابلیت های جذاب پرچمدار آینده خود را لو می‌دهد: قابلیت مقاومت در برابر آب

این ویدیو که در زیر می‌توانیم مشاهده کنید، مجموعه‌ای از مصاحبه‌های مردمی ساختگی است که در آن از کاربران سوال می‌شود یک گوشی هوشمند ایده آل برای آن‌ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. همانطور که شما می‌توانید ببینید، مردم در پاسخ به این سوال مواردی نظیر یک گوشی با نمایشگر بزرگ در بدنه کوچک، ضد آب، یک دوربین قدرتمند برای گرفتن یک عکس با زاویه باز و ز همه مهم‌تر محصولی قابل اعتماد را ذکر می‌کنند. در انتهای این ویدیو، تمامی این موارد به صورت نوشته در قاب یک گوشی به نمایش گذاشته می‌شود تا ال جی به نوعی به ما بفهماند تمام این‌ها ویژگی‌های پرچمدار آینده آن‌ها خواهد بود.

تیزر جدید گوشی ال جی جی 6

ال جی در انتهای این ویدیو نیز می‌گوید:

خواسته های شما برای یک گوشی ایده آل که عرضه خواهد شد چیست؟ آماده ورود آن در فوریه 2017 باشید.

اگر گوشی ال جی جی 6 (LG G6) ضد آب باشد (که قطعا همینطور است)، این نخستین موبایل پرچمدار شرکت ال جی خواهد بود که از چنین قابلیتی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که شرکت ال جی قصد دارد با شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در ماه فوریه از تازه‌ترین پرچمدان گوشی های سری G خود، ال جی جی 6 رونمایی کند. گجت نیوز این نمایشگاه را به طور کامل پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*