گوشی های آیفون

تماشا کنید: نگاهی به مراسم رونمایی از تمام گوشی های آیفون طی 10 سال گذشته

دوشنبه هفته گذشته بود که شرکت اپل مراسم سالگرد ده ساله شدن آیفون (Apple iPhone) را جشن گرفت، تلفن هوشمندی که به‌کلی روند طراحی و تولید اسمارت فون ها را تغییر داد. به همین مناسبت، درادامه می‌خواهیم نگاهی کوتاه به سیر تکامیلی گوشی های آیفون داشته باشیم.

نباید فراموش کنیم که گوشی های آیفون هم مثل هر محصول دیگری با سختی‌ها و مشکلات بسیاری همراه بودند که از جمله آنها می‌توان به آنتن‌دهی ضعیف آیفون 4 (Apple iPhone 4) و یا مشکل کپی و پیست کردن فایل در سیستم عامل آی او اس و آیفون 3 جی اس (Apple iPhone 3GS) اشاره کرد.

اپل در طول زمان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و همراه با معرفی آیفون 6 (Apple iPhone 6) و آیفون 6 پلاس (Apple iPhone 6 Plus)، روند ساخت گوشی های آیفون به‌کلی تغییر کرد؛ دیگر خبری از آیفون کوچک نبود و اهالی کوپرتینو رقابت با سازندگان دیگر را به صورت جدی‌تری در پیش گرفتند.

اما حالا سال 2017 هستیم و پس از عبور از مشکلات پیش پا افتاده، حالا آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) به عنوان پرچمدار اپل، همراه با سیستم دوربین دوگانه در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین حالا جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز از آیفون حذف شده، موضوعی که شاید 10 سال پیش هیچ‌کسی تصورش را هم نمی‌کرد.

نگاهی کوتاه به گوشی های آیفون به مناسبت دهمین سالگرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*