آغاز ناگهانی عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت

آغاز ناگهانی عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت

هواوی بعد از معرفی جدیدترین پرچمدار خود از سری میت (Mate)، فروش آن را از ماه نوامبر سال 2016 میلادی (دو ماه قبل) آغاز کرد. نسخه معمولی و دارای حافظه رم 4 و فضای داخلی 64 گیگابایت هوای میت 9 (Mate 9)، در حالی در ماه نوامبر عرضه شد که خبری از نسخه قوی‌تر این گوشی در میان نبود. خوشبختانه، به لطف وجود افشاگری‌های برخی افراد یک ماه پیش از عرضه گوشی، با احتمالی بالا منتظر عرضه نسخه‌ای دیگر و قوی‌تر از هواوی میت 9 بودیم. همانند بسیاری از شایعات منتشر شده پیش از عرضه یک گوشی، این مورد نیز صحیح از آب درآمد و امروز شاهد عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت به همراه فضای داخلی 128 گیگابایتی هستیم. فروش این نسخه از هم‌اکنون در فروشگاه‌های آمازون و TO2C آغاز شده است.

هواوی هنوز صحبتی از عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت به میان نیاورده است!

اگرچه شرکت سازنده برای عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت هیچ برنامه خاصی را تهیه و تدارک ندیده است، اما آمازون در کنار TO2C، عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت را به صورت مستقیم آغاز کرده‌اند. به جز ارتقای حافظه دستگاه، تغییر دیگری در نسخه جدید هواوی میت 9 دیده نشده و دیگر مشخصات، همانند نسخه دارای رم 4 گیگابایت باقی مانده‌اند. البته با وجود عدم تغییر اساسی در مشخصات گوشی، قیمت نسخه جدید به میزان نجومی افزایش پیدا کرده است.

در حالی که نسخه اصلی 600 دلار را از کاربر طلب می‌کند، در زمان عرضه هواوی میت 9 با رم 6 گیگابایت شاهد قیمت 880 دلاری این نسخه جدید هستیم. نباید فراموش کرد بازار جهانی رفته رفته در حال پر شدن از گوشی های دارای حافظه‌های بالاست. به عنوان یکی دیگر از گوشی‌های دارای حافظه رم 6 و فضای داخلی 128 گیگابایت، باید به محصول تازه وارد شرکت وان پلاس با نام وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) اشاره کرد که تنها 480 دلار قیمت دارد. باید دید آیا از نظر کاربران، دیگر مشخصات هواوی میت 9 ارزش پرداخت 400 دلار بیشتر نسبت به قیمت وان پلاس 3 تی را دارند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*