مدیا پردازش

مدیا پردازش نماینده جدید هواوی در ایران؛ گوشی های هواوی را با گارانتی مدیا پردازش تهیه کنید

صبح روز پنجشنبه، مراسمی در مجتمع کوروش تهران برگزار شد که طی آن، شرکت مدیاپردازش از همکاری با Huawei برای واردات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت چینی خبر داد. به این ترتیب از این پس، شرکت مدیا پردازش به عنوان نماینده‌ی رسمی گوشی های هواوی در ایران فعالیت خواهد کرد.

این کنفرانس، روز پنجشنبه 30 دی‌ماه 95 به میزبانی مدیران ارشد شرکت‌های مدیا پردازش و هواوی و با حضور جمعی از اصحاب رسانه در مجتمع کوروش تهران برگزار شد. در این مراسم ضمن اعلام رسمی همکاری مدیا پردازش و هواوی در ایران، مدیران این دو شرکت از اهداف و برنامه‌های آینده‌ی این همکاری صحبت کردند.

شرکت مدیا پردازش از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با همکاری هواوی و اخذ نمایندگی این شرکت، واحد خدمات پس از فروش محصولات آن را تاسیس کرده است. در حال حاضر، مدیاپردازش علاوه بر محصولات هواوی، گوشی‌های ال جی، ZTE و اپل را نیز وارد بازار ایران می‌کند و قصد دارد فعالیت خود را گسترش دهد.

مدیا پردازش

در مراسمی که صبح روز پنجشنبه در تهران برگزار شد، مدیرانی چون ری یائو (Ray Yao)، کانتری منیجر هواوی، بابک فیاض (مدیر کل فروش محصولات هواوی در ایران)، مزدک ابراهیمیان (مدیر محصول مدیا پردازش) و مهدی بوذری (مدیر مارکتینگ یا بازاریابی هواوی در مدیاپردازش) حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، مهدی بوذری ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، از تلاش این شرکت برای ایجاد رابطه‌ای مناسب با خبرنگاران خبر داد و پس از معرفی مدیران حاضر در مراسم از بابک فیاض دعوت به سخنرانی کرد. فیاض به عنوان مدیر فروش محصولات هواوی در ایران با عرض تسلیت به دلیل حادثه‌ی پلاسکو و ابراز امیدواری برای سلامت آتش‌نشانان و به حداقل رسیدن تلفات، سخنان خود را آغاز کرد. وی در ادامه در خصوص همکاری شرکت‌های مدیا پردازش و هواوی گفت:

هدف شرکت هواوی، فروش مستقیم محصولات به خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان و حذف واسطه‌ها از بازار است که این موضوع موجب کاهش قیمت، دسترسی آسان‌تر و ارائه‌ی سرویس بهتر به مشتریان می‌شود. شرکت مدیا پردازش نیز سیاست‌ها و زیرساخت‌های لازم برای این اتفاق را دارد و به همین جهت ما بسیار خرسندیم که این همکاری را به صورت رسمی آغاز کرده‌ایم و از همین الان هم محصولات برند Huawei از طریق شرکت مدیاپردازش در بازار کشور به فروش می‌رسد.

مدیا پردازش

وی همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ی نزدیک، برندشاپ‌ها و فروشگاه‌های مخصوص عرضه‌‌ی محصولات هواوی در بازار ایران گسترش پیدا کند. به این ترتیب، مدیا پردازش به عنوان شریک تجاری هواوی در سال 2017 و پس از آن اعلام می‌شود.

پس از آن، مهدی بوذری، مدیر بازاریابی محصولات هواوی در شرکت مدیا پردازش مجددا بر روی صحنه آمد و تاریخچه‌ای از فعالیت مدیاپردازش و اهداف و استراتژی‌های این شرکت را به صورت خلاصه بیان کرد. به گفته‌ی بوذری، شرکت مدیا پردازش دارای 170 هزار نیرو است که بیشتر آن‌ها در واحد و تحقیق و توسعه حضور دارند. این شرکت موفق شده است تا برای دو سال متوالی، عنوان بهترین و بزرگ‌ترین واردکننده‌ی قانونی گوشی های موبایل در ایران را از آن خود کند. وی در ادامه افزود:

شرکت مدیاپردازش با بیش از 2 هزار فروشگاه در ایران ارتباط دارد و خیلی خوشحالیم که در سال 2017 موفق به آغاز همکاری با سومین برند بزرگ دنیا یعنی هواوی شده‌ایم. البته این همکاری از ابتدای سال 2016 شروع شده بود اما حالا در ابتدای سال 2017 رسمیت پیدا کرده است. هم‌اکنون سری میت 9 هواوی، مهم‌ترین محصولی است که ما قصد فروش آن در ایران را داریم و علاوه بر آن سایر سری های میت، نووا، آنر و سری Y نیز به صورت رسمی و با گارانتی خدمات پس از فروش در بازار ایران عرضه خواهد شد.

مدیا پردازش

استراتژی‌های شرکت مدیا پردازش

بوذری در ادامه اظهار کرد که موفقیت مدیا پردازش در به دست آوردن سهم بزرگ از بازار به خودی خود دستاورد بسیار مهمی برای شرکت محسوب می‌شود؛ اما فعالیت یک دهه‌ای در این حوزه، شرکت را به سطحی از هوشمندی ارتقا داده که به اتفاقات رخ داده در بازار جهانی احاطه‌ی کامل داشته و می‌تواند تحولات مهم بازار ICT در آینده را پیش‌بینی کند. به همین دلیل، مدیاپردازش توانسته در هر مرحله، چرخش‌های مهم بازار را شناسایی کرده و متناسب با آن، تصمیمات راهبردی لازم را اتخاذ کند.

به عنوان مثال، رویکرد و برنامه‌ریزی استراتژیک این شرکت در مورد ال جی، موجب ارتقای سطح کمی و کیفی فروش گوشی های این برند در ایران شده و به همین دلیل فعالیت مدیا پردازش از سال 2014 به عنوان تنها نماینده‌ی رسمی فروش گوشی های LG در ایران ادامه پیدا کرد. هم‌اینک، مدیا پردازش با تفکر و عملکردی نوین و با شناخت هوشمندانه‌ی فرصت‌های جدید، رشد و توسعه‌ی پایدار را در تمامی بخش‌های سازمان نهادینه کرده و آن را به جزئی از فرایندهای عملیاتی خود تبدیل کرده است.

مراسم پرسش و پاسخ خبرنگاران، پایان بخش کنفرانس روز پنجشنبه بود. مزدک ابراهیمیان، از مدیران مدیا پردازش در بخش هواوی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت:

شرکت مدیاپردازش می‌خواهد سبد کالای موبایل کاملی در بازار ایران داشته باشد و به همین دلیل پس از چند سال همکاری با ال جی تصمیم گرفته با هواوی نیز فعالیت خود را پیگیری کنیم. تمرکز اصلی ما بر روی دو برند ال جی و هواوی و با اهداف درازمدت خواهد بود و محصولات ZTE نیز به علت ناشناخته بودن به صورت محدود عرضه می‌شوند.

مدیا پردازش

وی در ادامه افزود که این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای تاسیس فروشگاه فیزیکی یا آنلاین ندارد و محصولاتش را توسط خرده‌فروش‌های سرتاسر کشور به دست مصرف‌کنندگان خواهد رساند. فاز اول همکاری مدیا پردازش و هواوی فعلا به اسمارت فون‌ها اختصاص دارد و در فازهای بعدی به سراغ گجت‌های دیگر هواوی خواهیم رفت.

عرضه‌ی محدود گوشی هواوی میت 9 پورش دیزاین در ایران

همچنین فیاض در مورد فروش گوشی های لوکس مانند آنر مجیک (Honor Magic) و میت 9 پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design) گفت که این گوشی‌ها در سراسر دنیا به صورت محدود و در تعداد کم تولید شده اما با توجه به علاقه‌مندانی که در ایران دارند، ما آن‌ها را به صورت رسمی و محدود در بازار کشورمان عرضه خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*