بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 از نگاه گجت نیوز

دوره‌ی دیگری از نمایشگاه بین المللی کنگره جهانی موبایل یا MWC به پایان رسید و طی هفته‌ای که گذشت شاهد رونمایی از تازه‌ترین محصولات الکتریکی موبایلی شرکت های فعال در این حوزه بودیم. در این نمایشگاه شاهد رونمایی از گوشی های هوشمند جدید، تبلت، لپ تاپ، سخت افزار موبایلی و گجت های جانبی موبایلی بودیم. همانطور که مستحضر هستید تیم تحریریه گجت نیوز نیز به طور کامل ریز و درشت اتفاقات و اخبار این رویداد خبری مهم را پوشش داد. در زیر می‌توانید با بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 که هر کدام به نوعی شایسته تقدیر هستند آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا

Sony Xperia XZ Premium

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

سونی بار دیگر به ساخت یک گوشی با نمایشگری 4K HDR پرداخت تا نسل جدید اکسپریا زد 5 پریمیوم را تا چند ماه دیگر روانه بازار کند. سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نام کامل این گوشی است که با حفظ فلسفه طراحی گوشی های هوشمند این شرکت ژاپنی، اینک از بدنه‌ای شیشه‌ای و جذاب بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم در MWC 2017 : بازگشت نمایشگر 4K به گوشی‌های سونی

علاوه بر این، یک دوربین قدرتمند 19 مگاپیکسلی نیز بر روی قسمت پشتی این گوشی نقش بسته است که قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه است. نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ بوده و در حالی که استاندارد تراکم پیکسلی گوشی های هوشمند امروزی فراتر از 500ppi نمی‌رود، اما قادر به ارائه تراکم پیکسلی سرسام آور 800ppi است تا تصاویر در آن کاملا شفاف و زیبا دیده شوند. این گوشی شب گذشته موفق شد جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید نمایشگاه MWC 2017 را نیز از آن خود کند، به همین خاطر پرچمدار جدید سونی شایسته آن است تا آن را در صدر فهرست بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 قرار دهیم.

LG G6

گوشی ال جی جی 6

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

کمپانی کره‌ای ال جی با رونمایی از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، پای نسبت ابعاد تصویر جدید 2:1 را نیز به دنیای موبایلی باز کرد. ال جی جی 6، یک گوشی هوشمند با نمایشگری 5.7 اینچی است که در بدنه‌ی یک گوشی 5.3 اینچی نظیر ال جی جی 5 جای گرفته است. نتیجه این سبک طراحی، حاشیه های صفحه بسیار کم بوده است که به جذابیت چندرسانه‌ای این گوشی می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:

ال جی جی 6 رسما معرفی شد: نمایشگر 5.7 اینچی و سیستم صوتی Quad-DAC

طراحی این نسل از گوشی های سری G کمپانی ال جی تا حدودی با آن چیزی که در گذشته دیده بودیم متفاوت است. این شرکت به جز استفاده از یک نمایشگر به نام Full Vision، بدنه‌ی پشتی را نیز به شکل براق و با ترکیبی از شیشه و فلز طراحی کرده است که چهره‌ی زیبایی را به این گوشی بخشیده است. میزان خش پذیری این بدنه براق بسیار کم است و جان سخت کره‌ای حتی با چاقو نیز خش را پذیرا نیست! همچنین دو دوربین در قسمت پشتی این گوشی به سبک G5 و V20 درست در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، اما وضوح این دوربین 13 مگاپیکسل شده و پیشرفت‌هایی نیز در بخش اپلیکیشن آن حاصل شده است. لازم به ذکر است که ال جی جی 6، زودتر از ماباقی رقبای خود امسال وارد بازار خواهد شد.

Huawei P10

گوشی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

خانواده هواوی پی 10 جدیدترین پرچمداران شرکت چینی هواوی هستند. مدل اصلی P10 از ضخامت بسیار باریک 7 میلی‌متر برخوردار بوده و تنها 145 گرم وزن دارد که می‌تواند بسیار عالی در دست جای گیرد. هواوی برای طراحی این محصول، از گوشی P9 خود الهام گرفته است و این دو دارای شباهت‌های ظاهری زیادی هستند، اگرچه اینک جنس بدنه‌ی پی 10 براق شده تا کاملا چشم نوازتر از گذشته باشد. باید اعتراف کنیم که متریال به کار رفته در ساخت این گوشی کم از متریال آیفون 7 اپل، رقیب قدرتمند آمریکایی خود ندارد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از هواوی پی 10 / هواوی پی 10 پلاس : سلام به دوربین سلفی لایکا

دو دوربین لایکا در قسمت پشتی هر دو مدل P10 و P10 Plus با قابلیت نرم افزاری عکاسی پرتره (مشابه حالت پرتره آیفون 7 پلاس) قرار داند و دوربین سلفی مدل پلاس این گوشی نیز دارای برند لایکا است. به گفته کمپانی هواوی هدف اصلی تولید این گوشی، ارائه محصولی قدرتمند و جمع و جور برای عکاسان و عاشقان به دنیای عکاسی است. جالب اینجاست که شما می‌توانید این دو گوشی را در طیف رنگی بسیار متنوعی خریداری کنید.

Lenovo Yoga 720 15-inch

لپ تاپ لنوو یوگا 720

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

لنوو یوگا 720 یکی دیگر از بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 از نگاه ما خواهد بود. چرا که این کامپیوتر 15 اینچی را می‌توانید به دو صورت لپ تاپ یا تبلت استفاده کرده و از تازه‌ترین استانداردهای مایکروسافت برای ترک پدها و ورود به کامپیوتر توسط اثر انگشت (Windows Hello) لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ های لنوو یوگا 720 و لنوو یوگا 520 معرفی شدند

بدنه‌ی این لپ تاپ به زیبایی طراحی شده و از استحکام بالایی نیز برخوردار است و در عین حال شاهد قیمت گذاری بسیار خوبی بر روی آن هستیم. هرچند این لپ تاپ در یک نسخه 13 اینچی نیز عرضه می‌شود، اما از آنجایی که مدل 15 اینچی آن با یک کارت گرافیک مستقل قدرتمند می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای اجرای بازی های کامپیوتری مدرن با فریم بالا و البته اجرای چندین تسک مختلف به صورت همزمان باشد، ما تصمیم بر انتخاب این مدل گرفتیم. در مجموع، لنوو یوگا 720 یک لپ تاپ بسیار سرسخت و فاقد هرگونه ایراد است.

HP Pro X2 612 G2

تبلت / لپ تاپ اچ پی پرو ایکس 2 612 جی 2

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

HP Pro X2 G2 نسخه‌ی بهبود یافته‌تر و فوق‌العاده جذاب‌تر تبلت هیبریدی G1 است که اینک 25 درصد سبک‌تر شده و عمر باتری آن نیز با جهشی فوق‌العاده، افزایش 100 درصدی را نسبت به نسل پیشین خود داشته است. این تبلت هیبریدی همچنین از یک پایه نگهدارنده جداگانه برخوردار خواهد بود تا بتوانید در هنگام استفاده از آن به عنوان یک تبلت و یا یک لپ تاپ ، کامپیوترتان را به یک تکیه گاه قابل اعتماد بسپارید.

بیشتر بخوانید:

تبلت هیبریدی اچ پی پرو ایکس 2 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد

اچ پی یک ترک پد را نیز بر روی کیبورد قابل اتصال و جداشدنی این تبلت / لپ تاپ تعبیه کرده است. ناگفته نماند، این کیبورد کاملا راحت بوده و مناسب برای انجام امور تایپی ابتدایی و چت خواهد بود. سرانجام باید اشاره کرد که کاربران می‌توانند از یک قلم هوشمند نیز بر روی نمایشگر لمسی آن استفاده کرده و با توجه به الگریتم‌های بهبودیافته‌تر نسبت به قبل، لذت بیشتری را با استفاده از آن ببرند.

Samsung Galaxy Tab S3

تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

هرچند سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال از هیچ گوشی هوشمندی رونمایی نکرد، اما غول کره‌ای دو تبلت بسیار جذاب یکی برای پلتفرم اندروید و دیگری برای طرفداران پلتفرم ویندوز را معرفی کرد که هر دو نیز در لیست بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 جای گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

سرانجام تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 از راه رسید؛ سخت افزار قدرتمند در کنار قابلیت‌های نرم افزاری فراوان

یکی از آن‌ها، گلکسی تب اس 3 است که با هدف کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مند به محتوای چندرسانه‌ای عرضه خواهد شد. این تبلت از یک نمایشگر 9.7 اینچی آمولد HDR برخوردار است که می‌تواند از فرمت‌های ویدیویی مدرن امروزی تبعیت کند. HDR باعث می‌شود کنتراست صحنه‌ها بیشتر شبیه به واقعیت شود و در مجموع اطلاعات بیشتری در هر پیکسل به نمایش درآید.

برای کاربران حرفه‌ای نیز، نسبت ابعاد 4:3 نمایشگر این گوشی در حالت لنداسکیپ و اتصال یک کیبورد به آن می‌توان موهبتی باشد. کیبورد مخصوص سامسونگ دارای ابعاد خوبی بوده و قادر است پکیج کاملی از تجربیات یک کیبورد دسکتاپی را به کاربرانش ارائه کند.

Samsung Galaxy Book 12

تبلت گلکسی بوک 12 سامسونگ

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

تبلت ویندوزی گلکسی بوک 12 شرکت سامسونگ، یکی دیگر از بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 است که موفق شده همانند نسل جدید تبلت گلکسی اس محبوبیت بالایی را نزد طرفداران این کامپیوترها پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی بوک : یک تبلت ویندوز 10 قدرتمند مخصوص کاربران حرفه‌ای

گلکسی بوک 12 در واقع دومین نسل از تبلت های ویندوزی شرکت سامسونگ است که این بار با طراحی زیباتر، باریک و سبک می‌تواند از بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد. سامسونگ نیز در اقدامی شایسته، توجه ویژه‌ای را به بازخوردهای کاربران از نسل اول این تبلت داشته است تا در این محصول شاهد رفع تمامی نواقص ریز و درشت ممکن باشیم. اینک این تبلت از دو درگاه USB بهره می‌برد و یک کیبورد با نور پس زمینه سه مرحله‌ای می‌تواند از تبلت ویندوزی Galaxy Book 12 گزینه‌ای عالی برای انجام امور تایپی بسازد. سامسونگ همچنین از یک پردازنده 3.1 گیگاهرتزی Core i5 شرکت اینتل در زیر بدنه‌ی باریک این کامپیوتر قابل حمل استفاده کرده است تا به صورت یک جا رکورددار قدرت و وزن کم در یک کامپیوتر ویندوزی باشد.

Oppo 5X Camera

دوربین اوپو با زوم اپتیکال 5 برابری

بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017

شرکت اوپو نیز همانند سامسونگ تصمیم گرفت به جای رونمایی از گوشی های هوشمند خود، محصولات دیگری را به نمایش عموم بگذارد. یکی از این دستاوردها که اینک موفق شده در لیست بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 قرار گیرد، درواقع یک ماژول دوربین قدرتمند با زوم 5 برابری اپتیکال است.

بیشتر بخوانید:

دوربین اوپو با زوم 5 برابری ؛ دوربین گوشی های هوشمند در آستانه تحولی عظیم

همه این را می‌دانند که لنز‌های تله فوتو نیازمند عمق بیشتری هستند که این می‌تواند در گوشی های امروزی با ضخامت کمشان دردسر ساز شود. اما شرکت اوپو با طراحی یک سیستم شبیه به پریسکوپ موفق شده سنسورهای جاگیر مورد نیاز را در یک گوشی هوشمند با ضخامت 7 میلی‌متر نیز جای دهد. بنابراین در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه گوشی های هوشمندی خواهیم بود که دوربین آن‌ها درست همانند دوربین های حرفه‌ای DSLR می‌تواند ارائه کننده زوم اپتیکال با کیفیت و شفاف باشد.

البته در این جا محصولات مناسب و خوب دیگری نظیر ساعت هوشمند هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) و یا گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) نیز حضور داشتند، اما سطح این محصولات نتوانست ما را متقاعد کند تا نام آن‌ها را نیز در فهرست بهترین محصولات نمایشگاه MWC 2017 بیاوریم.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مطلب جالبی بود دستتون درد نکنه