اپل آیفون 6 اس ، پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016

اپل آیفون 6 اس ، پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016 شد

هر سالی که می‌گذرد صدها گوشی هوشمند جدید وارد بازارهای مختلف جهانی می‌شود و به دنبال آن میلیون ها مشتری آن‌ها را خریداری می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016 جهان کدام محصول است. یک شرکت حوزه فناوری اطلاعاتی را گرد هم آورده که نشان می‌دهد اپل آیفون 6 اس (Apple iPhone 6s) پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016 بوده است. در ادامه با ما همراه باشید.

به نقل از شرکت اطلاعاتی بریتانیایی HIS Markit، اپل توانسته طی سال گذشته عملکرد ایده آلی را نسبت به سایر رقبا از خود به ثبت برساند. آخرین تجزیه و تحلیل های این شرکت نشان می‌دهد که اپل بیشترین میزان گوشی هوشمند را نیز در طول سال گذشته میلادی داشته است. جدول مربوطه را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

اپل آیفون 6 اس ، پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016

جدول پرفروش ترین گوشی های سال 2016

آیفون 7 نیز در رده دوم پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016 قرار دارد

آمارهای حمل و نقل انجام گرفته در سراسر جهان که در بین 350 گوشی هوشمند انجام گرفته، نشان می‌دهد که آیفون 6 اس شرکت اپل موفق به کسب عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند سال 2016 شده است. جالب اینجاست که سه رتبه بعدی نیز در اختیار دیگر محصولات شرکت اپل هستند. آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 6 اس پلاس نیز به ترتیب در رتبه های دوم، سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. پژوهش‌های این شرکت به طور قابل توجهی موفقیت های به دست آمده از فروش گوشی های اپل را در این بازه زمانی نشان می‌دهند، در حالی که آن‌ها همچنین نشان می‌دهند نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید این دسته محصولات مهم‌ترین عواملی بوده که باعث شده آیفون های جدید بتوانند در طول مدت 1 سال موفق‌ترین فروش را در بازار موبایل جهان تجربه کنند.

جالب اینجاست که سایر محصولات قابل مشاهده در بین 10 گوشی هوشمند پرفروش جهان در سال 2016 به جز یک مورد متعلق به محصولات شرکت کره ای سامسونگ بوده‌اند. پرفروش‌ترین گوشی کره‌ای‌ها گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) بوده است که با 25 میلیون دستگاه فروش، به عنوان پنجمین گوشی پرفروش جهان شناخته می‌شود. مدل کوچکتر این خانواده ینی گلکسی اس 7 نیز در جایگاه نهم دنیا قرار گرفته است. این درحالیست که گوشی اوپو A53 به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در چین و هندوستان؛ تنها محصولی غیر اپلی و سامسونگی است که در این جدول نامش به چشم می‌خورد.

اما جدا از همه این‌ها، ما موظفیم نکته‌ای را روشن کنیم: اگر که فروش کاملا وابسته به تقاضای مصرف کننده است، اما مهم است توجه داشته باشید که آمار بالا لزوما محصولات نهایی نیستند که به دست مشتری رسیده‌اند. با این حال عقلانیست که خرده فروشان تمامی محصولات داخل قفسه‌های فروشگاه خود را به فروش می‌رسانند و عملا هیچکسی به دنبال هدر دادن دارایی‌های خود نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*