گوشی موبایل شیائومی می 6

آیا فردا زمان معرفی رسمی گوشی موبایل شیائومی می 6 خواهد بود؟

طی ماه‌های گذشته اخبار بسیاری در رابطه با گوشی موبایل شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) منتشر شده و بسیاری از کاربران در انتظار رونمایی این محصول قدرتمند هستند. بعد از لو رفتن بنچمارک این اسمارت فون قدرتمند، حالا اطلاعاتی توسط صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده که نشان می‌دهد «می 6»، فردا یعنی 11 آوریل (22 فروردین) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

از ششم آوریل، شیائومی در صفحه رسمی خود در ویبو روزانه اطلاعاتی از پرچمداران قبلی‌اش را منتشر می‌کرد که اطلاعات مربوط به آخرین آنها یعنی می 5 (Xiaomi Mi 5) نیز امروز پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت. اگرچه چنین موردی را نمی‌توان یک تاییدیه قطعی در نظر گرفت، اما به صورت اتفاقی فردا شیائومی قصد برگزاری یک کنفرانس اختصاصی در هنگ کنگ را دارد. به‌علاوه مدیران با ارسال پیامی در مسنجر ویچت از برنامه ویژه خود برای ظهر فردا خبر داده‌اند. در این صورت معرفی می 6 دور از انتظار نخواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی می 6

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این در رابطه با پرچمدار آینده شیائومی منتشر شده، انتظار می‌رود گوشی موبایل شیائومی می 6 همراه تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 روانه بازار شود. هرچند، برخی شایعات از تجهیز این گوشی به تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 821 خبر دارند. به‌علاوه این گوشی قرار است با بهره‌گیری از سنسور IMX 386 سونی با دقت 12 مگاپیکسل برای دوربین پشتی و سنسور IMX 268 با دقت 8 مگاپیکسل برای دوربین سلفی، در دو نسخه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت حافظه رم پیش روی کاربران قرار گیرد.

احتمال عرضه گوشی موبایل شیائومی می 6 در دو نسخه مختلف

خوشبختانه رسانه‌های مختلف در رابطه با اندزاه 5.2 اینچی صفحه نمایش این گوشی اتفاق نظر دارند، اما رزولوشن آن هنوز مشخص نشده و حتی این احتمال وجود دارد که Mi 6 در دو مدل مختلف با رزولوشن‌های متفاوت به فروش رسد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی نیز می‌توان به وجود اندروید 7.1.1 و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

به هر صورت اینها تنها حدس و گمان‌هایی هستند که به‌سادگی نمی‌توان آنها را قبول کرد و برای اطمینان از صحت این اخبار باید تا فردا و برگزاری کنفرانس شیائومی در هنگ کنگ منتظر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*