Azure Functions در ویژوال استودیو 2017

افزوده شدن ابزاری جدید برای Azure Functions در ویژوال استودیو 2017

افزونه‌ای برای Azure Functions در ویژوال استودیو 2017 اضافه شده است. می‌توان از این افزونه به صورت گسترده در برنامه‌نویسی استفاده کرد. دیگر قابلیت‌های این افزونه را در ادامه بررسی می‌کنیم.

از Azure Functions برای ارائه محاسبات بدون نیاز به سرور استفاده می‌شود. توسعه‌دهندگان همچنین از این سرویس به منظور پردازش داده، یکپارچه‌سازی سیستم‌ها با یکدیگر، کار کردن با اینترنت اشیا (IoT)، ساخت رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی ساده و همچنین ایجاد میکرو سرویس‌ها استفاده می‌کنند. با مقایسه Azure Functions و Amazon Lambda به عنوان سرویس مشابه ارائه شده توسط آمازون، به یک قابلیت Azure Functions پی می‌بریم.

سرویس مایکروسافت در حالت عادی به همراه ابزارهای فوق‌العاده زیاد و قدرتمندی در ویژوال استودیو ارائه می‌شود. به عنوان دیگر قابلیت های Azure Functions باید به گردش کار روان و بدون توقف و حفظ یکپارچگی سیستم اشاره کرد. وجود DevOps داخلی به همراه سرویس ویژوال استودیو تیم سرویس، گیت هاب و همچنین بیت باکت، از دیگر مزیت‌های این سرویس محسوب می‌شوند.

افزونه جدید Azure Functions در ویژوال استودیو 2017 به یکپارچه‌سازی سیستم‌ها کمک می‌کند

در جربان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 پیش‌‌نمایشی از ابزارهای مربوط به Azure Functions در ویژوال استودیو 2017 به نمایش در آمد. این ابزار Azure Functions Visual Studio نام داشته و در واقع یک افزونه برای ویژوال استودیو محسوب می‌شود. توسعه‌دهندگان با استفاده از آن می‌توانند یک سیستم توسعه یکپارچه ایجاد کنند. به عنوان کاربردهای مهم ابزارهای مربوط به Azure Functions در ویژوال استودیو 2017 باید به امکان ایجاد افزونه‌های خارجی، ایجاد فریم ورک‌های لازم برای تست کردن و همچنین ساخت سیستم‌های یکپارچه در جریان اشاره کرد. ابزارهای مربوط به Azure Functions در ویژوال استودیو 2017 را باید به شرح زیر عنوان کرد:

  • Azure Application Insights: به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا درک بهتری از کد‌های Azure Functions داشته باشند و به راحتی عملکرد را اندازه‌گیری کنند. همچنین تیم‌های برنامه‌نویسی می‌توانند خیلی سریع‌تر ایرادات را پیدا کرده و به راحتی به منبع ایجاد یک مشکل در نرم افزارهای کاربردی بدون نیاز به سرور پی ببرند.
  • Azure Functions Runtime: دست کاربران را باز می‌گذارد تا بتوانند کمی خارج از چهارچوب تعیین شده برای Azure Functions عمل کنند. توسعه‌دهندگان با استفاده از آن می‌توانند مدل‌های برنامه‌نویسی بدون نیاز به سرور برای خود ایجاد کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*